شادی روح پدربزرگم صلوات


نويسنده : شاپرک


روابط زناشویی و نزدیکی تنها راه خئشبختی نیست!!

بسیاری از زوجین بر این باورند هستند (به ویژه آقایان) که با روابط زناشویی و نزدیکی بیشتر به هم خوشبختی کامل را برای همسرشان فراهم کرده اند در حالی که این باور کاملا اشتباه می باشد. داشتن زندگی موفق و رضایتبخش در گرو......

ادامه مطلب..


نويسنده : شاپرک


اعمال کامل شب زفاف

علت انتخاب این مقاله عدم رضایت جنسی زنان – ترس زنان و عدم آگاهی مردان از عمل نزدیکی به خصوص اولین همبستر شدن با همسر میباشد. متاسفانه غالبا اکثر آقایون به لذت جنسی خود در عمل نزدکی فکر میکنند آنها از ترسی که در ذهن خانمها از اولین رابطه جنسی و پایان باکرگیست اطلاعات آنچنانی ندارند دستورات اسلام باعث آرامش بیشتر در این معقوله می شود.

شب زفاف یکی از شب های بسیار مبارک است و به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای آن ذکر شده است. مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود. در این شب دعا مستجاب است و فرشتگان برای عروس و داماد رحمت خدا را نازل می کنند.

از آموزه های دینی به دست می آید، همبستر شدن زن و شوهر و ارضای غریزه جنسی از این راه عبادت محسوب می شود و حتی در روایتی آمده است اگر کسی عمل نزدیکی با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد به یکی از سنت های پیامبران(ص) عمل کرده است.

نکته ای در اینجا باید بر آن تأکید کرد این است که در انسان برخلاف سایر جانداران، کیفیت همبستر شدن با همسر و انجام رفتار جنسی غریزی نیست و بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت، گرچه اصل وجود غریزه جنسی غریزی و فطری است. به همین دلیل یکی از ضروریات برای هر پسر و دختر جوان که تصمیم دارند ازدواج کنند این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند.

این دانستنی ها شامل: مقدمات همبستر شدن، شناخت نیازهای عاطفی یکدیگر در هنگام آمیزش و رعایت آن، شناخت راه های مختلف همبستر شدن، آگاهی از راه های جلوگیری از بارداری، تنظیم خانواده، آگاهی از احکام شرعی آن اعم از زمان و مکان آمیزش و مسائل دیگر آن مثل غسل و امثال آن، رعایت بهداشت ظاهری مثل مسواک زدن، خوشبو بودن و امثال آن، آگاهی از نکات بهداشتی آمیزش و رعایت آن، آگاهی ضمنی از اختلال های جنسی که در صورت وقوع، سریعا برای معالجه اقدام کنند و صدها نکته ریز و درشت که بیان آنها در این نامه مقدرو نیست و برای فراگیری آن لازم است به کتاب های مفیدی که در این زمینه تألیف شده مراجعه کنید.

نکته ای که در اینجا لازم است یادآوری کنیم این است که رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) یکی از علائم انجام شدن موفقیت آمیز آمیزش جنسی است. اما با تأسف باید بگوییم بسیاری از همسران به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم آگاهی و رعایت نکات بالا است، از انجام رضایت بخش این عمل ناتوانند و به همین جهت به مشکلات زیادی اعم از جسمی و روانی مبتلا می شوند. حتی طبق آماری که روان شناسان و کارشناسان امور خانواده ارائه کرده اند بیش از 75 درصد از عوامل اختلاف های خانوادگی ریشه در این موضوع دارد. حتی شیخ اجل سعدی در گلستان در ضمن داستانی می گوید:
زن کز بر مرد بی رضا برخیزدزان خانه و زان سرا بلا برخیزد

نکته دوم این است که در رسیدن به اوج لذت جنسی، که علامت آن انزال در زن و مرد است، بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و معمولا مرد بسیار زودتر از زن به این مرحله می رسد. به همین خاطر بسیاری از مردان وقتی به ارگاسم می رسند دست از کار می کشند در حالی که هنوز همسرشان به ارگاسم نرسیده است. رها کردن زن دراین حالت باعث می شود مشکلات جسمی زیادی از جمله ایجاد درد در ناحیه کمر و شکم برایش به وجود آید. پس لازم است مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش، همسرش را با تحریک کردن زیاد، آماده این کار کند.

در روایات فراوانی این موضوع مهم بیان شده و تصریح می کند یکی از آداب همبستر شدن با همسر ملاعبه یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن است و حتی در حدیثی آمده است مردی که قبل از نزدیکی با همسرش ملاعبه کند، مورد نظر و لطف و رحمت ویژه خدا قرار می گیرد.
 

آداب شرعی شب زفاف
در پایان بعضی از آداب شرعی شب زفاف را ارائه می کنیم که البته بعضی از این آداب مخصوص این شب نیست و هر زمان که زن و شوهر می خواهند همبستر شوند رعایت کنند:

1. وضو داشته باشند.
2. هر کدام دو رکعت نماز بخوانند و برای خوشبختی یکدیگر و دوام و ازدیاد عشق و محبت و نیز برای دارا شدن فرزند صالح دعا کنند.
3. شب زفاف شب جمعه باشد.
4. قبل از شروع بسم الله بگویند.
5. بدون رو انداز نزدیکی نکنند.

6. طوری بخوابند که کف پا یا سر آنها به طرف قبله نباشد.
7. جای آرام و خلوت و در شب انجام شود.
8. پس از ورود آنها به اتاق مخصوص (حجله) ابتدا خدای را برای این که آنها را به یکدیگر حلال کرد و اجازه آمیزش جنسب به آنها داد شکر کنند، پس داماد پاهای عروس را با مقداری آب بشوید و آب آن را اطراف خانه و چند قطره هم اطراف اتاق بپاشد که موجب برکت می شود.

9. هنگام همبستر شدن به عورت یکدیگر نگاه نکنند و با یکدیگر صحبت نکنند.
10. با شکم پر و مثانه پر نزدیکی نکنند.
11. از نزدیکی کردن در شب های چهارشنبه و شب اول، وسط و آخر ماه قمری و نیز شب های ماه گرفتگی و طوفان های شدید پرهیز کنند.
12. پس از نزدیکی فورا غسل کنند و با حالت جنابت نخوابند.
13. اگر قبل ازغسل تصمیم دارند دوباره نزدیکی کنند، آلت های تناسلی خود را بشویند و وضو بگیرند.
14. در زمان همبستر شدن هیچ کس حتی بچه کوچک مطلع نشود.

 
در پایان مطالب زیر را جهت مطالعه بیشتر خدمتتان ضمیمه می کنیم:
آداب روابط زناشویى زن و مرد دو قسم است:
الف – آداب شب زفاف که عبارت است:
1- ابتدا عروس و داماد وضو بگیرد.
2- تکبیر در شب زفاف؛ برخلاف مراسم جاهلیت – که متأسفانه عده‏ اى در عصر ما به بعضى از آنها گرفتاراند و شب زفاف را به بى ‏عفتى و بى ‏غیرتى تبدیل مى‏ سازند – در اسلام محمدى(ص)، نخستین حرکت سازنده آن، با شعار «تکبیر» آغاز مى‏ گردد و آن، فلسفه و سرچشمه بسیار عالى تاریخى دارد.

3- خواندن دو رکعت نماز پس از گرفتن وضو، با حال خضوع و خشوع و دعاى ذیل که بسیار در سرنوشت عروس و داماد مؤثر است: «اللهم ارزقنى الفتها و ودّها و رضاها بى و ارضنى بها و اجمع بیننا باحسن اجتماعٍ و انفس ائتلاف فانّک تحب الحلال و تکره الحرام؛ خدایا الفت و مودت و رضایت زن را نسبت به من و رضایت مرا نسبت به او، بر من ارزانى دار و میان ما را به بهترین وجه مجتمع نما و نیکوترین الفت را به ما عطا کن، همانا تو حلال را دوست مى‏ دارى و حرام را زشت مى‏ شمارى».

4- خواندن دعا و نیایش، که بعد از خواندن نماز زفاف صورت مى ‏گیرد.
5- دست داماد بر پیشانى عروس، پس از ورود عروس به اتاق زفاف، داماد دست خویش را در حالى که رو به قبله مى ‏ایستد، بر پیشانى عروس مى‏ گذارد و براى خود و عروس و اولاد آینده ‏اش از وى، دعا مى‏ کند. «اللهم بامانتک اخذتها و بکلماتک استحللت فرجها، فان قضیت لى منها ولدا فاجعله مسلما سویا و لاتجعله شرک شیطان؛ خدایا این زن را به امانت از تو گرفتم و با کلمات تو او را حلال کردم، اگر از این زن فرزندى براى من مقرر فرمودى او را پربرکت و پارسا قرار ده و براى شیطان در او بهره‏اى قرار مده».

ب – آداب عمومى زناشویى: «مستحبات»
1- گرفتن وضو
2- گفتن بسم اللّه‏
3- در هنگام جماع تعجیل نکند و زن را براى آن آماده کند تا او هم کاملاً لذت ببرد.
4- جماع در شب‏هاى دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه یا جمعه باشد.
5- هنگام جماع با زن ملاعبه و بازى کند تا او کاملاً آماده شود.
6- جماع را وقتى انجام دهد که زن میل دارد.

در این رابطه، موارد مکروهى نیز وجود دارد که بهتر است از آنها پرهیز گردد:
1- جماع در شب و روزى که ماه و خورشید گرفته است.
2- هنگام غروب خورشید.
3- هنگام طلوع فجر تا طلوع آفتاب.
4- شب اول ماه غیر از ماه رمضان.
5- در شب آخر ماه.
6- جماع بعد از احتلام در خواب.
7- جماع در اتاقى که بچه‏اى وجود داشته باشد.

8- نگاه کردن به فرج هنگام جماع.
9- جماع به صورت عریان.
10- جماع در زیر آسمان.
11- جماع رو به قبله و پشت به قبله.
12- هنگامى که شکم پر است.
13- جماع در جایى که کودکى باشد که به آنها نگاه کند یا سر و صداى آنها را بشنود، هر چند چیزى متوجه نشود.

14- جماع در فرصت بین اذان و اقامه نماز که مخصوص اعمال عبادى است.
15- جماع بدون وضو یا غسل.
16- جماع در شب عید قربان.
17- جماع در شب عید فطر.


نويسنده : شاپرک


دارویی برای ترمیم بکارت

امروزه به یمن پیشرفت های علمی و تغییرات فرهنگی،اطلاعات ما در باره این موضوع بیشتر و نگاهمان به واقع بینی نزدیک تر شده است

پرده بکارت،در نظر مردها از قدیم چیزی رازآلود و خیال انگیز بوده است. خیلی ها آن را مهر طبیعت بر سند مهر مرد می شمردند که تازگی و معصومیت عروسشان را تضمین می کرد. اما چند و چون آن در هاله ای از ابهام بود و با توجه به فرهنگ حجب و حیا ،  کسی نیز درباره ویژگی های آن زیاد نمی دانست. و همین عدم شناخت در بعضی مواقع منجر به مشکلات جدی و حتی تراژدی می گردید.

 
امروزه به یمن پیشرفت های علمی و تغییرات فرهنگی،اطلاعات ما در باره این موضوع بیشتر و نگاهمان به واقع بینی نزدیک تر شده است.به گزارش نازوب به نقل از مجله پزشکی مادر پرده بکارت در حقیقت یک غشای نازک، همراه با سوراخ یا سوراخهایی برای عبور جریان خونریزی عادت ماهیانه از درون آن، و چیزی که بطور مشخص ورودی واژن زنان رو مسدود کرده است.این که موجودیت و مفهوم پرده بکارت چیست یکی از اسرار جاودانه و نهفته در بدن زنان است.

 
بعضی ها مادرزاد پرده بکارت ندارند، بعضی دیگر پرده بکارت شان بدون سوراخ است، درحالیکه برخی دیگر پرده های بسیار ضخیمی دارند که ممکن است برای پاره کردن پرده بکارت، کمک پزشک مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این شیوه را بریدن پرده بکارت می نامند.طی اولین دخول، پرده بکارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا تا زمانی که زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.
 

انواع مهم پرده عبارتند از :
1- پرده بکارت بدون منفذ
2- پرده بکارت مثلثی
3- پرده بکارت نوع حلقوی(قابل اتساع و غیرقابل اتساع)
4- پرده بکارت نوع هلالی
5- پرده بکارت نوع پل دار(دو تکه)
6- پرده بکارت نوع غربالی
7- پرده بکارت نوع زبانه دار
8- پرده بکارت نوع دندانه دار
9- عدم وجود پرده بکارت به طور طبیعی
10- پرده بکارت بسیار سخت و سفت

 

از آنجا که پرده بکارت می تواند دارای اشکال مختلف باشد ، باید دریافت که بازبینی آن نمی تواند دلیل محکمی برای اثبات این مورد باشد که فرد دارای رابطه جنسی بوده است یا خیر. این قضاوت نادرست می تواند افرادی را هم که پرده بکارت آنها در اثر فعالیتهای ورزشی ،خودارضایی، استفاده از تامپون ، کشیدگی بیش از حد ، نبود مادر زادی ، تستهای پزشکی و غیره دچار آسیب گردیده ، به دردسر اندازد. حتی بسیاری از مدارک از این حکایت می کنند که پارگی پرده بکارت در اثر کشیدگی بیش از حد در فعالیتهایی مانند رقص ، ژیمناستیک و یا اسب سواری نیز شایع است.
ترمیم پرده بکارت دختران
کافی است زنانی که اصطلاحا پرده بکارت خود را از دست داده اند، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی در شب عروسی، این دارو را به صورت شیاف استعمال کنند تا اثرات معجزه آفرین آن را ببینند. این شیاف، در دمای درونی بدن، پوسته ژلاتینی خود را پاره می کند و محتوی آن به صورت مایع قرمز رنگی از واژن خارج می شود.

به گزارش سایت نازوب به نقل از  مجله پزشکی آکادمی “اوترخت”  ، ”اینه که فان سومرن”  ، متخصص بیماری های زنان در آدکامی پزشکی در شهراوترخت (هلند) سازنده این دارو است. و در گفتگو با مجله پزشکی آکادمی “اوترخت” می گوید : “در سال حدود ۲۰نفر به من مراجعه می کنند که خواهان ترمیم پرده بکارت خود هستند.  همکاران من در سایر شهرها نیز مراجعین زیادی برای ترمیم پرده بکارت دارند.

متناسب با این که وضعیت مراجعین چه باشد، در مورد ترمیم پرده بکارت تصمیم می گیرم. برخی را ترمیم و حدود نیمی از موارد را نیز رد می کنم. مثلا اگر دختری مورد تجاوز واقع شده باشد و آینده اش به خاطر این مساله به خطر افتد، عمل ترمیم پرده بکارت را انجام می دهم.

 
اما زمانی که زنی مراجعه می کند و می گوید که پس از طلاق و برای ازدواج دوم می خواهد پرده بکارت خود را ترمیم کند، با تقاضایش مخالفت می کنم.”برای این دسته از زنان نیز راه حل دیگری در نظر گرفته شده است که همان استعمال داروی معجزه آفرین باکرگی است. از دیرباز و در سنن گوناگون، ظهور قطرات سرخ رنگ بر ملحفه ها، در شب عروسی شادی آفرین بوده است.

نمایش پارچه ای با لکه های خون، با هلهله و “کل کشیدن” زنان خانواده همراه می شده است. این در حالی است که تنها در ۶۰درصد موارد، در اولین رابطه جنسی ، جداره واژن خراش بر می دارد و چند قطره ای خون می آید. با این وجود، در برخی موارد همان چند قطره، ناجی جان عروس است.
امروزه رد پای این گونه سنن به کشورهای اروپائی نیز کشیده شده است. حاملین این سنن نیز عمدتا مهاجرین اند. “اینه که فان سومرن” در این مورد می گوید: ” بیشتر مراجعه کنندگان من را دختران مراکشی و ترک تشکیل می دهند. اما گاهی اوقات زنان هلندی نیز به من مراجعه می کنند. اما این دسته، زنانی هستند که به اسلام گرویده اند و برای ازدواج و یا روابط جدیدشان، خواهان ترمیم پرده بکارت اند.”
به گفته “اینه که فان سومرن”، جامعه علمی و پزشکی هلند، انجام این عمل را بیهوده می داند چرا که هیچ ضرورت پزشکی و علمی در آن نیست. این عمل جراحی در کلینیک ها ی خصوصی صورت می گیرد.ممنوعیت ترمیم پرده بکارت تا کنون چندین بار در هلند مورد بحث واقع شده است.
“اینه که فان سومرن” می گوید: ” قبل از این که سفارش ساخت این قرص ترمیم پرده بکارت را به داروخانه ها بدهم، تصمیم ام را با کمیسیون ویژه ای که مربوط به بررسی درجه اخلاقی و عرفی موضوع است، در میان گذاشتم . آنها ابتدا گفتند که ساخت و استفاده چنین قرصی از نظر اخلاقی به معنای مشارکت در فریب افرادی (مردانی) است که پس از دیدن مایع قرمز رنگ بر ملحفه های شب زفافشان، فکر می کنند زنشان باکره بوده است. اما من توانستم کمیسیون را قانع کنم که نجات زنی که ممکن است به خاطر باکره نبودن جانش را در قتل ناموسی از دست بدهد، مهم تر از این حرفهاست.”
علاوه بر این، “اینه که فامن سومرن” با نقد دیگری نیز مواجه است و آن این که این گونه اقدامات و ارائه این گونه خدمات موجب حفظ سنن ارتجاعی می شوند. پاسخ وی به این گونه انتقادات این است: “بله درست است، به این ترتیب ما این سنن را حفظ کرده ایم اما زمان حفظ این سنن، چشمکی هم چاشنی آن می کنیم.”


نويسنده : شاپرک


آموزش دخول و انواع پوزیشن های آن

دخول بخشی از رابطه است که طرفین به اوج لذت جنسی می رسند و رابطه پایان می پذیرد. در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که دو طرف رابطه در هنگام دخول ارگاسم یا اوج لذت جنسی را تجربه کنند. دقت در مراحل پیش از دخول کمک می کند تا دخول موفق تر باشد و نتیجه بهتری داشته باشد.

برخلاف تصور عوام که فکر میکنند یک رابطه جنسی فقط خلاصه شده در بحث دخول ، باید گفت دخول بخش پایانی یک رابطه جنسی است و بیشترین زمان در یک رابطه مربوط به مبحث پیش نوازش است.

.
یک رابطه جنسی خوب رابطه ای است که در آن مسایل عاطفی و احساسی لازم برای یک رابطه دو سویه بوجود آمده باشد و زن و مرد نیازهای عاطفی یکدیگر را برطرف نموده باشند و تمامی اختلافات فیمابین را به سرانجام رسانده باشند تا در هنگام رابطه به خواستها و انتظارات طرف دیگر رابطه و نیازهای خویش توجه لازم را داشته باشند.
.
در مورد دخول شیوه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. مهمترین رکن در دخول طمانینه و آرامش است.

مرد باید به آرامی و با طمانینه آلت تناسلی خود را وارد واژن یا مجرای تناسلی زن نماید. هنگام تحریک نیز مرد باید آرامش را رعایت نموده و از تحریک شدید و یا فشار زیاد بپرهیزد و اجازه دهد زن شدت تحریک را تعیین نماید و با حرکات خود به رابطه کمک کند.

یکی از مهمترین روش های دخول روش روبرو یا فیس تو فیس است. در این شیوه که متداولترین شکل رابطه است زن در زیر و مرد در رو قرار گرفته زن پاها را باز کرده و مرد بین پاهای زن قرار گرفته و به آرامی آلت تناسلی خود را وارد واژن می نماید و عمل جنسی انجام می شود. در این شیوه زن تحریک بیشتری را احساس کرده و مرد تحریک کمتری و هر دو در فاصله زمانی کمی از هم به ارگاسم می رسند.

در یک رابطه جنسی صحیح ابتدا زن به ارگاسم می رسد و سپس مرد با تحریک کمی به ارگاسم خواهد رسید. اگر مرد به ارگاسم برسد و انزال رخ دهد به علت آنکه نعوذ آلت تناسلی مرد از بین می رود امکان به ارگاسم رسیدن زن از بین رفته و بعید خواهد بود.

مجله مراحم: نکته ای که در هنگام دخول باید رعایت گردد اینست که نقطه یا حد ارگاسم زن و مرد به هم نزدیک و یا بر هم منطبق گردد. از زمان دخول تا انزال مرد مدت زمان ارضای مرد می باشد. در این فاصله تحریک جنسی مرد به اوج می رسد تا جاییکه انزال رخ داده و مرد ارضا گردد.

بلافاصله پس از ارضا آلت تناسلی مرد از حالت نعوظ خارج می گردد و توانایی تحریک زن را از دست می دهد. این مدت زمان در اولین دفعات برقراری رابطه جنسی بسیار کوتاه است و مردان در فاصله کمی ارضا می شوند.

در برخی از مردان این زمان به حدی کوتاه است که آنها را در برقراری رابطه جنسی دچار مشکل می کند بگونه ای که یا قبل از دخول و یا بلافاصله پس از دخول دچار انزال و ارضا شده و توان ادامه رابطه جنسی تا به ارگاسم رسیدن زن را ندارند.

این مشکل زود انزالی یا پره ماچور اجاکولیشن می باشد که به راحتی قابل درمان است. از هنگام دخول تا به ارگاسم رسیدن زن نیز زمان ارضای زن می باشد که فاصله ای به نسبت طولانی می باشد. این زمان در زنان و در طول یک دوره عادت ماهانه یا سیکل قاعدگی قابل تغییر است و مدت آن در زمان میان سیکل یا هنگام تخمک گذاری زن کوتاهترین زمان می باشد.

اختلاف این زمان در زن و مرد باعث می شود تا رابطه جنسی در صورت عدم رعایت اصول به رابطه ای نه لذت بخش که رابطه ای عذاب آور تبدیل شود.

زنانی که در رابطه جنسی به ارگاسم نمی رسند به مرور رابطه برایشان حالتی عادی و بدون لذت پیدا کرده و حتی به علت عدم ارضای نیاز های درونی تنفر آمیز و عذاب آور می گردد و همچنین مردانی که زود انزالی دارند دچار ضعف اعتماد به نفس و احساس سرخوردگی و تحقیر و عدم لذت از رابطه جنسی می گردند.

بسیاری از درگیریها و اختلافات زناشویی ناشی از همین مشکل در رابطه جنسی می باشد. لذا باید تلاش کرد تا در هنگام دخول زمان ارضای مرد افزایش یابد و زمان ارضای زن کوتاه گردد تا با نزدیک شدن این دو زمان به هم و یا انطباق آن بر هم لذت رابطه جنسی افزایش یافته و هم زن و هم مرد در رابطه جنسی به ارگاسم برسند.

حال در مورد پوزیشنهای دخول صحبت کنیم.

*** در پوزیشن یا وضعیت معمول یا رو در رو زن در پایین قرار گرفته به پشت می خوابد و پاها را کمی باز کرده و مرد در بالا و بین پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول را به آرامی انجام می دهد. در این وضعیت مرد تحریک زیادی را تجربه می کند و این وضعیت برای مردانی که زود انزالی دارند و یا زنانی که دیر به ارگاسم می رسند مناسب نیست.

*** در وضعیت پهلو به پهلو زن و مرد در کنار هم قرار گرفته و یکی به پهلوی چپ و دیگری به پهلوی راست درست در کنار هم قرار می گیرند. زن کمی پای بالایی را بلند کرده و مرد به آرامی دخول را انجام داده و تحریک به کندی و ارامی صورت می گیرد.

*** در وضعیت تی شکل یا عمود بر هم زن به پشت خوابیده و زانوها را خم می کند. مرد به پهلوی راست به گونه ای دراز می کشد که از زیر زانوهای زن رد شده باشد و جهت خوابیدن او با جهت خوابیدن زن زاویه قایمه یا ۹۰ درجه داشته باشد. دخول به آرامی صورت گرفته و تحریک به کندی صورت می گیرد. در این وضعیت مرد با دست چپ خویش کلیتوریس یا چوچوله زن را تحریک می کند. این وضعیت برای مردانی که دچار زود انزالی هستند مناسب است و چون امکان تحریک همزمان کلیتوریس وجود دارد برای زن تحریک بیشتری ایجاد می کند.

*** در وضعیت سوار کاری مرد به پشت دراز می کشد و زن بر روی او و بگونه ای که صورت ایشان مقابل هم باشند می نشیند و دخول به آرامی و با کمک زن صورت می گیرد. در این وضعیت تحریک به عهده زن می باشد و او به آرامی بالا و پایین شده و تحریک را انجام می دهد. این پوزیشن بهترین وضعیت برای مردهای دچار زود انزالی است. چرا که هنگامی که مرد احساس کرد انزال نزدیک است از زن می خواهد که تحریک را متوقف کند و هنگامی که آرام شد مجددا تحریک از سر گرفته می شود. بدین ترتیب امکان افزایش مدت زمان دخول تا انزال مرد فراهم شده و هم زن می تواند ارضا شود و هم مرد می تواند با تاخیری که در زمان انزال خود ایجاد می کند لذت بیشتری از رابطه ببرد. در زنان باردار نیز این وضعیت از همه وضعیت ها بهتر است.

*** در وضعیت سوارکاری معکوس زن به گونه ای روی مرد می نشیند که پشت او به مرد می باشد و در این وضعیت چون نقطه جی در زن با حشفه در مرد در هنگام دخول منطبق می گردد هر دو طرف تحریک زیادی را تجربه می کنند. مردان دچار زود انزالی بهتر است این وضعیت را تجربه نکنند. ولی زنانی که دیر تحریک می شوند این وضعیت برایشان خوب است.

*** در وضعیت سگی زن بصورت چهار دست و پا روی زمین یا تخت قرار می گیرد و مرد در پشت او قرار گرفته و به آرامی آلت خویش را درون واژن یا مجرای تناسلی زن فرو می کند و تحریک را آغاز می کند. در این وضعیت نیز نقطه جی در زن با حشفه مرد تماس یافته و هر دو تحریک زیادی را تجربه می کنند.

*** در وضعیت قاشق مانند زن به پهلو دراز کشیده و مرد در پشت سر او و به پهلو قرار می گیرد. زن کمی مفصل ران را به سمت شکم جمع می کند و مرد از پشت و به آرامی آلت خود را وارد مجرای تناسلی او می نماید و تحریک را به کندی انجام می دهد. در این وضعیت زن تحریک زیادی را تجربه می کند و مرد با کنترل تحریک خویش می تواند مانع از انزال سریع خویش شود. همچنین مرد با دست خویش به تحریک کلیتوریس زن می پردازد.

نکات :

در رابطه جنسی وضعیتهای دیگری نیز وجود دارد که تجربه آنها هیجان خاص خود را دارد. زنان و مردان برای آنکه رابطه جنسی آنها بصورتی تکراری و یکنواخت در نیاید و از تنوع و حس بیشتری برخوردار گردد می توانند وضعیتهای مختلف را تجربه کنند و حتی وضعیتهای جدیدی را ابداع نمایند. نکته ای که وجود دارد توجه به آرامش و آسایش دو نفر در حین رابطه است.

هر چقدر وضعیت انتخاب شده برای دو نفر راحت تر و بهتر باشد لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهند برد. برخی از مردان به این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب می کنند که در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج زیادی را تحمل می کند که درست نیست.

برای راحتی بیشتر می توان از تعدادی بالش استفاده کرد و در زیر سر و زیر گودی کمر گذاشت تا زن در حین رابطه جنسی درد و رنج نکشد.

در حین رابطه نیز باید کسی که تحریک را بر عهده دارد بگونه ای این کار را انجام دهد که طرف مقابل را هم مد نظر قرار دهد و شدت و ضعف تحریک بگونه ای باشد که طرفین رابطه بتوانند همزمان با هم به ارضا برسند.

چون مرد زودتر تحریک شده و ارضا می گردد بهتر است مرد تحریک را کنترل کند و توجه به وضعیت زن نیز داشته باشد تا زمانی که زن آمادگی لازم را پیدا نکرده بود باید تحریک به آرامی صورت گیرد تا از ارضای مرد جلوگیری شود.

زمانی که زن به آستانه تحریک نزدیک شد و حرکات منظم واژن او شروع شد و نزدیک به حد ارضا رسید به تدریج بر شدت تحریکها افزوده می شود تا هم زن به ارضا برسد و هم مرد به انزال برسد و ارضا شود.

بار دیگر تاکید می کنم در هنگام دخول باید طمانینه و آرامش داشت و از فشار و تحریک بیش از حد پرهیز کرد. وضعیت مناسب انتخاب نمود و تلاش کرد تا نقطه ارضا طرفین بر هم منطبق گردد.

نویسنده : دکتر علی شیخ الاسلامی


نويسنده : شاپرک


با همسر وایبر باز خود چه کنم؟

چگونه ممکن است یک نرم افزار بی آزار مانند وایبر که قرار است دوری فاصله ها را جبران کند، زندگی مشترک را به باد دهد؟ در ادامه مطلب این تهدیدها را با شما در میان می گذاریم.


نويسنده : شاپرک


میتوانید بهترین داماد مادر زنتان باشید

یكی از ویژگی های شوهر شایسته ، داشتن هوش و ذكاوت كافی و تخصص است. چنین شوهری آموزش لازم برای اشتغال به كسب حلال را دیده؛ و هر اندازه علم و كمالش بیشتر، و هوش و درایتش زیادتر باشد ، شایسته تر خواهد بود.

ممکن است تا به حال هزاران مرتبه این ضرب المثل را شنیده باشید که هر مردی فقط در حالتی به مرتبه های عالی می رسد که زنی کاردان و مناسب در کنارش باشد.

مطمئناً شما خیلی کارها را می توانید خودتان انجام دهید، اما یک سیستم پشتیبانی قوی می تواند بیشتر به شما کمک کند.

معمولاً همه دامادها در اولین روزهای پس از ازدواج، نزد خانواده همسرشان محبوب و دوست‌داشتنی هستند، طوری که همه اعضای خانواده جناب تازه داماد را مورد احترام قرار می‌دهند،

اما دربعضی از خانواده ها طولی نمی‌کشد که آن روابط توأم با احترام جای خود را به روابط عادی و خنثی و حتی سرد و کسل کننده می‌دهد.

واقعیت این است که در بسیاری از موارد این تازه دامادها هستند که به عنوان عضو جدید یک خانواده نتوانسته‌اند موقعیت خود را تثبیت کنند، تا هم‌چنان در نزد خانواده همسرشان یک داماد محبوب باقی بمانند.
 
می‌توانید یک داماد محبوب باشید، اگر...‏


نويسنده : شاپرک


فرقی نمیکنه ازدواج کردی یا نه این مطلب رو بخون تا درس بزرگی بگیری...

وقتی آن شب از سر کار به خانه برگشتم، همسرم داشت غذا را آماده می‌کرد، دست او را گرفتم و گفتم، باید چیزی را به تو بگویم. او نشست و به آرامی مشغول غذا خوردن شد. غم و ناراحتی توی چشمانش را خوب می‌دیدم.
 
یکدفعه نفهمیدم چطور دهانم را باز کردم. اما باید به او می‌گفتم که در ذهنم چه می‌گذرد. من طلاق می‌خواستم. به آرامی موضوع را مطرح کردم. به نظر نمی‌رسید که از حرفهایم ناراحت شده باشد، فقط به نرمی پرسید، چرا؟

از جواب دادن به سوالش سر باز زدم. این باعث شد عصبانی شود. ظرف غذایش را به کناری پرت کرد و سرم داد کشید، تو مرد نیستی! آن شب، دیگر اصلاً با هم حرف نزدیم. او گریه می‌کرد. می‌دانم دوست داشت بداند که چه بر سر زندگی‌اش آمده است. اما واقعاً نمی‌توانستم جواب قانع‌کننده‌ای به او بدهم. من دیگر دوستش نداشتم، فقط دلم برایش می‌سوخت.
 
با یک احساس گناه و عذاب وجدان  عمیق، برگه طلاق را آماده کردم که در آن قید شده بود می‌تواند خانه، ماشین، و ۳۰% از سهم کارخانه‌ام را بردارد. نگاهی به برگه‌ها انداخت و آن را ریز ریز پاره کرد. زنی که ۱۰ سال زندگیش را با من گذرانده بود برایم به غریبه‌ای تبدیل شده بود.

از اینکه وقت و انرژیش را برای من به هدر داده بود متاسف بودم اما واقعاً نمی‌توانستم به آن زندگی برگردم چون عاشق یک نفر دیگر شده بودم. آخر بلند بلند جلوی من گریه سر داد و این دقیقاً همان چیزی بود که انتظار داشتم ببینم. برای من گریه او نوعی رهایی بود. فکر طلاق که هفته‌ها بود ذهن من را به خود مشغول کرده بود، الان محکم‌تر و واضح‌تر شده بود.
 
روز بعد خیلی دیر به خانه برگشتم و دیدم که پشت میز نشسته و چیزی می‌نویسد. شام نخورده بودم اما مستقیم رفتم بخوابم و خیلی زود خوابم برد چون واقعاً بعد از گذراندن یک روز لذت بخش با معشوقه جدیدم خسته بودم. وقتی بیدار شدم، هنوز پشت میز مشغول نوشتن بود. توجهی نکردم و دوباره به خواب رفتم.
 
صبح روز بعد او شرایط طلاق خود را نوشته بود: هیچ چیزی از من نمی‌خواست و فقط یک ماه فرصت قبل از طلاق خواسته بود. او درخواست کرده بود که در آن یک ماه هر دوی ما تلاش کنیم یک زندگی نرمال داشته باشیم. دلایل او ساده بود:

وقت امتحانات پسرمان بود و او نمی‌خواست که فکر او بخاطر مشکلات ما مغشوش شود.
 
برای من قابل قبول بود. اما یک چیز دیگر هم خواسته بود. او از من خواسته بود زمانی که او را در روز عروسی وارد اتاقمان کردم به یاد آورم. از من خواسته بود که در آن یک ماه هر روز او را بغل کرده و از اتاقمان به سمت در ورودی ببرم. فکر می‌کردم که دیوانه شده است. اما برای اینکه روزهای آخر با هم بودنمان قابل‌تحمل‌تر باشد، درخواست عجیبش را قبول کردم.
  
درمورد شرایط طلاق همسرم با معشوقه‌ام حرف زدم. بلند بلند خندید و گفت که خیلی عجیب است. و بعد با خنده و استهزا گفت که هر حقه‌ای هم که سوار کند باید بالاخره این طلاق را بپذیرد.

 

از زمانیکه طلاق را به طور علنی عنوان کرده بودم من و همسرم هیچ تماس جسمی با هم نداشتیم. وقتی روز اول او را بغل کردم تا از اتاق بیرون بیاورم هر دوی ما احساس خامی و تازه‌کاری داشتیم. پسرم به پشتم زد و گفت اوه بابا رو ببین مامان رو بغل کرده.

اول او را از اتاق به نشیمن آورده و بعد از آنجا به سمت در ورودی بردم. حدود ۱۰ متر او را در آغوشم داشتم. کمی ناراحت بودم. او را بیرون در خانه گذاشتم و او رفت که منتظر اتوبوس شود که به سر کار برود. من هم به تنهایی سوار ماشین شده و به سمت شرکت حرکت کردم.

در روز دوم هر دوی ما برخورد راحت‌تری داشتیم. به سینه من تکیه داد. می‌توانستم بوی عطری که به پیراهنش زده بود را حس کنم. فهمیدم که خیلی وقت است خوب به همسرم نگاه نکرده‌ام. فهمیدم که دیگر مثل قبل جوان نیست. چروک‌های ریزی روی صورتش افتاده بود و موهایش کمی سفید شده بود. یک دقیقه با خودم فکر کردم که من برای این زن چه کار کرده‌ام.

در روز چهارم وقتی او را بغل کرده و بلند کردم، احساس کردم حس صمیمیت بینمان برگشته است. این آن زنی بود که ۱۰ سال زندگی خود را صرف من کرده بود. در روز پنجم و ششم فهمیدم که حس صمیمیت بینمان در حال رشد است.

چیزی از این موضوع به معشوقه‌ام نگفتم. هر چه روزها جلوتر می‌رفتند، بغل کردن او برایم راحت‌تر می‌شد. این تمرین روزانه قوی‌ترم کرده بود!
  
یک روز داشت انتخاب می‌کرد چه لباسی تن کند. چند پیراهن را امتحان کرد اما لباس مناسبی پیدا نکرد. آه کشید و گفت که همه لباس‌هایم گشاد شده‌اند. یکدفعه فهمیدم که چقدر لاغر شده است، به همین خاطر بود که می‌توانستم اینقدر راحت‌تر بلندش کنم.

یکدفعه ضربه به من وارد شد. بخاطر همه این درد و غصه‌هاست که اینطور شده است. ناخودآگاه به سمتش رفته و سرش را لمس کردم.

همان لحظه پسرم وارد اتاق شد و گفت که بابا وقتش است که مامان را بغل کنی و بیرون بیاوری. برای او دیدن اینکه پدرش مادرش را بغل کرده و بیرون ببرد بخش مهمی از زندگیش شده بود. همسرم به پسرمان اشاره کرد که نزدیکتر شود و او را محکم در آغوش گرفت.

صورتم را برگرداندم تا نگاه نکنم چون می‌ترسیدم در این لحظه آخر نظرم را تغییر دهم. بعد او را در آغوش گرفته و بلند کردم و از اتاق خواب بیرون آورده و به سمت در بردم. دستانش را خیلی طبیعی و نرم دور گردنم انداخته بود. من هم او را محکم در آغوش داشتم. درست مثل روز عروسیمان.

اما وزن سبک‌تر او باعث ناراحتیم شد. در روز آخر، وقتی او را در آغوشم گرفتم به سختی می‌توانستم یک قدم بردارم. پسرم به مدرسه رفته بود. محکم بغلش کردن و گفتم، واقعاً نفهمیده بودم که زندگیمان صمیمیت کم دارد. سریع سوار ماشین شدم و به سمت شرکت حرکت کردم.

وقتی رسیدم حتی در ماشین را هم قفل نکردم. می‌ترسیدم هر تاخیری نظرم را تغییر دهد. از پله‌ها بالا رفتم. معشوقه‌ام که منشی‌ام هم بود در را به رویم باز کرد و به او گفتم که متاسفم، دیگر نمی‌خواهم طلاق بگیرم.
 
او نگاهی به من انداخت، تعجب کرده بود، دستش را روی پیشانی‌ام گذاشت و گفت تب داری؟ دستش را از روی صورتم کشیدم. گفتم متاسفم. من نمی‌خواهم طلاق بگیرم. زندگی زناشویی من احتمالاً به این دلیل خسته‌کننده شده بود که من و زنم به جزئیات زندگیمان توجهی نداشتیم نه به این دلیل که من دیگر دوستش نداشتم.

حالا می‌فهمم دیگر باید تا وقتی مرگ ما را از هم جدا کند هر روز او را در آغوش گرفته و از اتاق خوابمان بیرون بیاورم. معشوقه‌ام احساس می‌کرد که تازه از خواب بیدار شده است. یک سیلی محکم به گوشم زد و بعد در را کوبید و زیر گریه زد.

از پله‌ها پایین رفتم و سوار ماشین شدم. سر راه جلوی یک مغازه گل‌فروشی ایستادم و یک سبد گل برای همسرم سفارش دادم. فروشنده پرسید که دوست دارم روی کارت چه بنویسم. لبخند زدم و نوشتم، تا وقتی مرگ ما را از هم جدا کند هر روز صبح بغلت می‌کنم و از اتاق بیروم می‌آورمت.
 
شب که به خانه رسیدم، با گلها دست‌هایم و لبخندی روی لبهایم پله‌ها را تند تند بالا رفتم و وقتی به خانه رسیدم دیدم همسرم روی تخت افتاده و مرده است! او ماه‌ها بود که با سرطان می‌جنگید و من اینقدر مشغول معشوقه‌ام بودم که این را نفهمیده بودم. او می‌دانست که خیلی زود خواهد مرد و می‌خواست من را از واکنش‌های منفی پسرمان بخاطر طلاق حفظ کند. حالا حداقل در نظر پسرمان من شوهری مهربان بودم.

جزئیات ریز زندگی مهمترین چیزها در روابط ما هستند. خانه، ماشین، دارایی‌ها و سرمایه مهم نیست. اینها فقط محیطی برای خوشبختی فراهم می‌آورد اما خودشان خوشبختی نمی‌آورند.

سعی کنید دوست همسرتان باشید و هر کاری از دستتان برمی‌آید برای تقویت صمیمیت بین خود انجام دهید.


نويسنده : شاپرک


10 راز ابراز عشق به همسر در دوران نامزدی

بخشی از خوشبختی در زندگی زناشویی با ابراز علاقه پدید می آید؛ پدید می آید زیرا از قبل وجود ندارد و باید ساخته و پرداخته شود. ساختن و پرداختن آن هم به روشهایی بستگی دارد كه یكی از آنها آشنایی با شیوه بروز دادن علاقه است.

1 - به جای آنكه از روی درماندگی رمانتیك باشید با چشمان باز و امیدوارانه رمانتیك باشید.

2 - به خاطر داشته باشید خوشحالی و خوشبختی چیزی نیست كه مالكش باشید.خوشبختی یك مهارت است. خوشبختی را نمی توانید به چنگ آورید. خوشبختی را هنگامی تجربه خواهید كرد كه بیاموزید در هر لحظه چگونه زندگی كنید.

3 - چنانچه خواهان آنید كه عاشق باشید باید نخست عشق را درون خود جسته و یافته باشید. فقط در این هنگام است كه عشق را در دیگری نیز خواهید یافت.

4 - به ازدواج خود مانند راهی متحول كننده و سفری كه در بردارنده رشد و تغییر شخصی است بنگرید. گام برداشتن در این مسیر برای شما و همسرتان نیرو، استحكام، پایداری و بردباری به همراه خواهد آورد تا بتوانید سفر عشق را دوشادوش یكدیگر بپیمایید.

5 - به همسرتان توجه و علاقه نشان دهید و هرگز از یاد مبرید كه چرا عاشق او شدید.

6 - به همسرتان كمك كنید شما را بیشتر و بهتر دوست داشته باشد. با در میان گذاشتن خواسته‌های پنهان و نیز درونی ترین و عمیق ترین نیازهایتان با او، كمكش كنید تا شما را خوشحال كند.

7 - به بیان این نكته كه عاشق همسرتانید اكتفا نكنید. به او بگویید چرا دوستش دارید و به او عشق می ورزید.

8 - اعجاز و وفوری را كه همسرتان با عشق خود به زندگیتان آورده شكر گزار باشید. همانا او كلید ورود شما به بهشت روی زمین است.

9 - به خاطر داشته باشید ازدواج به شما كمك میكند تا هر آنچه را در شما دوست داشتنی نیست بهبود بخشید.

10 - پایبندی خود را به ازدواجتان هر روز تمدید و تجدید كنید . آن را قویتر و عمیقتر از روز قبل سازید. این كار رابطه شما را از یك دوستی یا موانست ساده به یگانگی و الحاقی حقیقی و كم‌نظیر بدل می سازد كه یكایك اعمال و حركات شما را از معنا و مفهوم آكنده میسازد.

بد نیست كه همواره مراقب این چهار نشانه هشداردهنده درباره ازدواج نیز باشید:
_ مقاومت، مخالفت، جبهه گرفتن
_ بی‌میلی، دلخوری، انزجار
_ طرد كردن، رد كردن، نپذیرفتن
_ واپس زدن، سركوب كردن و سرخوردگی


نويسنده : شاپرک


قبل از عاشق شدن باید بدانید...

«از همون روز اول که ديدمش، فهميدم اين آدم زندگي منه!»، «خيلي زود عاشق هم شديم و خيلي زود هم تصميم گرفتيم ازدواج کنيم و حالا هم که يک ماه از ازدواجمون مي‌گذره، خيلي خوشبختيم!» و هزاران جمله آشناي ديگر که با شور و حرارتي وصف‌ناشدني گفته مي‌شوند اما زماني از گفتن اين جمله‌ها نمي‌گذرد که مي‌شنويم.....

ادامه مطلب..


نويسنده : شاپرک


ویژگی هایی که اگر زنان بدانند میتوانند مرد هارا نرم کنند

تشویق، تشویق مردان توسط زنان قوی ترین محرك فعالیت آنان می باشد.تعریف تحسین در برابر تعریف و تمجید همسرشان بال پرواز پیدا می كنند و احساس قدرت و شوكت به آنان دست می دهد.فعال دانستن، نگاه همسر به مرد به چشم فردی فعال چنان شور و نشاطی در مرد ایجاد می كند كه سعی می كند نقایص خود را برطرف كند و چون رستم قهرمان و مانند افلاطون متفكر شود.
غذا و تعارف، آقایان برای غذا و خوراك خود اهمیت ویژه ای قائل اند و آن را موجب نشاط و سر زندگی می دانند.
احترام، مردان از روی غرور و خودخواهی كه دارند احترام را متعلق به خویش می دانند و هر كس نسبت به آنها بی احترامی یا بی توجهی روا دارد، در كارخانه ی ذهن آنها مورد سوء ظن و لذت بی انصافی قرار می گیرد.
لباس و پوشاك، بعضی از مردان از پوشیدن لباس لذت می برند . ولی عده ای به آن اهمیت نمی دهند. دراین حالت نقش همسر به عنوان فردی كه متعادل كننده ی این امر می باشدبسیار حائز اهمیت است.
خلوت، مردها گاهی نیاز دارند كنند و حافظه ی حویش را خانه تكانی كرده، یا به امور جاری اش سرو سامان دهند. بنابراین توجه اعضای خانواده آن ها را در این كار یاری می كند.
سرگرمی، آقایان سرگرمیهای خاص خود را دوست دارند كه شاید خانمه از آن بیزار باشند. ولی همسر موفق كسی است كه خود را با سرگرمیهای همسرش همراه سازد.
پول، مردان اصولاً در هزینه كردن خسیس اند و دوست دارند زن و فرزند با احساس حق شناسی از آنان درخواست نمایند حتی برای زحمات آنان ارج و ارزش قائل شوند. پس خانمها یابد موقعیت پولی و مالی همسر را درك كرده، زمان مناسب را برای درخواست انتخاب كنند.
كار، آقایان اكثراً به كار خود عشق می ورزند ، حتی كسانی كه كار خود را دوست ندارند. بنابراین تشویق اعضای خانواده و اهمیت دادن آنان را نشانه ی حق شناسی می دانند و راضی و خرسند می شوند و هر چه در این راه بیشتر تشویق شوند، ضریب در اطمینانشان افزون تر گشته، آناده یقبول خطر بیشتر می شوند.


نويسنده : شاپرک


تعلیم صحیح مسائل جنسی

 

امروزه در تمام مکتب های طبی و روانشانسی، تربیت جنسی را برای کودکان و اطفال لازم شمرده اند، چه خواه و چه ناخواه همه افراد باید به امور جنسی پی ببرند و اگر بوسیله یک تربیت صحیح آن را نیآموزند از راههای غیر معمول، دوستان و … که در دسترس دارند، به این مسایل پی خواهند برد.
همچنانکه ذکر شد در سنین ۵-۷ سالگی اطفال از روی حس کنجکاوی سئوالاتی در این باره از والدین خود خواهند کرد و اغلب مادران به اشتباه با جواب های بی سروته- که برای حس کنجکاوی کودک کافی نیست می خواهند کودک را قانع کنند، ولی با این گفته ها کودک بیشتر تحریک شده و سعی می کند به هر وسیله ای که شده به این مسائل پی ببرد و به این واسطه چنین مشکلی را با دوستان خود در مدرسه، کودکستان و … در میان می گذارند و بالاخره هر طور شده مسائل جنس کار شایسته ای نیست. دختری که تا سن بلوغ تمام ایّام ماه برایش بی تفاوت بوده، پس از بلوغ از زندگی را دستخوش تغییرات مخصوصی می یابد. از لحاظ روانی نیز تحولاتی را درک می کند یا برای همه پسران هر چقدار چشم و گوش بسته باشند کیفیت احتلام آنان را با یک مسئله نوین در زندگی جدید روبرو می سازد و حس کنجکاوی آنها را به سختی بر می انگیزد.
خلاصه کلام بایستی همانطور که سعی می شود بهداشت غذائی به آنها آموخته شود تا غذای سالم تر و مقوی تر و مطبوع تر بخورند و بالنتیجه فرد سالمتری باشند همانطور هم سعی می گردد تا بهداشت و حقیقت امور جنسی به آنها تعلیم داده شود که آسوده تر باشند و زندگی خانوادگی آنها بهتر باشند و همچنین موجودیت خانوادگی آنها با رشته های علاقه پرمهرتری پاسداری شود.
اصول تربیت جنسی به قرار زیر خلاصه شده است:
الف – ضروری است در سنین بلوغ جوانان را به تشریح و فیزیولوژی دستگاه تناسلی و اعمال جنسی آشنا ساخت و بهداشت این دستگاه را مانند سایر اعضاء به آنان آموخت.
ب – در امور زناشوئی بایستی زن و شوهر را راهنمائی کرد تا بتوانند از این امر طبیعی نهایت استفاده را به برند.
ج – در تربیت جنسی باید در نظر داشت که اعمال شهوانی هدف زندگی انسان نیست و نباید بر زندگی انسان حاکمیت و غلبه داشته باشد، بلکه این رشته اعمال نیز باید همیشه مقام مخصوص خود را داشته باشد و از حدود خود تجاوز نکند. در هر صورت نباید هیچگاه درباره امور جنسی در جواب فرزندان سکوت کرد و یا اطلاعت نادرست به آنها داد. پدر و مادرهائی که به کودکان خود علاقه مند هستند باید مسایل جنسی را با بیانی ساده برای فرزندان خود شرح دهند و چگونگی اختلاف دو جنس را با زبانی ساده برای آنان بیان کنند.از جمله سئوالاتی که معمولاً کودکان از مادران خود می کنند این است که من چگونه و از کجا به دنیا آمده ام؟
برای پاسخ دادن به سئوال مذکور کافی است که به جای پاسخ دادن گمراه کننده و نادرست به او بگوئید: که در شکم مادر کیسه ای است که مخصوص بچه می باشد و بچه قبل از تولد در آن جای دارد و برای فهمانیدن کامل آن به کودک می توانید گربه یا سگ ماده را به عنوان مثال ذکر کنید و در سالهای بعد چگونگی عمل لقاح را از نظر فیزیولوژی به طور خلاصه برای آنها شرح داد. در دوره بلوغ چگونگی تغییراتی که در این دوره برای هر دو جنس پیش می آید با کمال وضوح بیان نمود. چرا که بسیار دیده شده است، دخترانی که برای اولین بار قاعده شده اند دچار نوعی وحشت گردیده اند و یا در مورد پسران لازم است هنگامی که به بلوغ می رسند بایستی خطرات امراض تناسلی، ایدز و … را به آنها گوشزد کرد و طریقه پیشگیری از آنها را به طور کامل به آنها شرح داد.
امروزه در کشورهای پیشرفته جهان در برنامه دروس مقطع پائین ساعاتی را به امور جنسی و بهداشت اختصاص داده اند. علّت این امر آن است که متخصصین روانشناسی اطفال، لزوم این دروس را برای رشد صحیح کودکان تأکید کرده اند.

زناشویی و تقویت نیروی جنسی با داروهای گیاهی – تالیف : کاظم کیانی


نويسنده : شاپرک


نقش پیش آبراه در ارگاسم زنان!

ممکن است در جریان آمیزش جنسی درصدزیادی از خانمهاهرگز به اوج لذت جنسی نرسند.در مطالعات مختلف شیوع سرد مزاجی از10تا80درصد متغیر بوده است.سرد مزاجی با نداشتن ارگاسم متفاوت است.زنان سرد مزاج میتوانند به ارگاسم برسند.یک زن همجنس باز در ارتباط با جنس مخالف سرد مزاج است ولی با رابطه جنسی با همجنس خود کاملا" ارضا میشود.نداشتن ارگاسم همیشه با سرد مزاجی همراه نیست.بسیاری از زنها علیرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسی لذت میبرند.سرد مزاجی حقیقی حالتی است که در آن هیچ پاسخ به هیچ نوع تحریک جنسی و در هیچ شرایطی وجود ندارد.
 زنی که فقط از راه تحریک کلیتوریس به ارگاسم میرسد نه تنها سرد مزاج نیست بلکه گاهی ممکن است از لحاظ جنسی خیلی هم فعال باشد ولی شریک جنسی او باید بداند که چگونه او را ارضا کند.ممکن است خانمی در ارتباط با یک مرد به ارگاسم نرسد در حالیکه مرد دیگری بتواند او را به ارگاسم برساند. در اینصورت دیگر نمیتوان گفت که او به سرد مزاجی مبتلاست.
 باوجود آنکه مقالات زیادی در مورد ارگاسم زنان وجود دارد ولی هنوز دانش ما در این زمینه ناقص است.در بدن زن نقاط حساس زیادی وجود دارد که تحریک مناسب آنها ارگاسم را اجتناب ناپذیر میکند.
 کلیتوریس نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم داشته و حتی قبل از بلوغ نیز میتواند تحریک کننده باشد.التهاب کلیتوریس در اثر استمناء یا بعد از یائسگی بخاطر کمبود هورمون استروژن میتواند مانع از نقش مهم آن در ارگاسم شود.بعد از کلیتوریس اندامهای جنسی مجاور آن مانند قسمت داخلی لبهای کوچک وزیر شکم نقش مهمی در تحریک جنسی و ارگاسم دارند.مقعد نیز نقش تحریک کنندگی زیادی دارد.ولی بهتر است بجای سکس مقعدی آنرا با انگشت تحریک کنید.در بعضی از خانمهایی که مدتها بکلی ارگاسم نداشته اند با فروبردن انگشت در مقعد بهنگام نزدیکی میتوان ارگاسم ایجاد نمود!
 معمولا" سینه ها به کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم کمک مینمایند.بوسیدن سینه مالش آلت به آن یا حتی فروکردن آلت مرد بین سینه ها میتواند موجب ارگاسم در بعضی خانمها شود.
 سکس دهانی و بالاخره فروکردن نوک آلت در گوش نیز از راههای دیگر تحریک جنسی برای ارگاسم است!
 در بعضی تحقیقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن فقدان گیرنده های حسی در دیواره واژن است. ولی بیاد داشته باشید که همیشه در دیواره قدامی واژن در مسیر پیشابراه یک نقطه بسیار حساس و تحریک کننده(نقطه جی)وجوددارد.حتی در زنانی که از طریق واژن به ارگاسم میرسند نیز تحریک این نقطه با انگشت بسیار راحت و اثربخش است.این نقطه حساس در بدن تمام خانمها وجود دارد و هنگام ارگاسم مانند یک کیست کوچک زیر دست لمس میشود و بعد از آن بحالت اولیه برمیگردد.بعد از عمل جراحی خارج سازی رحم ممکن است بدلیل قطع شدن قسمتی از دیواره قدامی واژن سرد مزاجی بوجود بیاید.رحم و گردن رحم هیچ نقشی در ارگاسم ندارند.
 در اطراف مدخل واژن غده هایی بنام غدد بارتولین وجود دارند که مواد لیزکننده برای تسهیل نزدیکی ترشح مینمایند.گاهی ترشح موکوسی این غدد بسیار زیاد بوده و به اشتباه این گونه تعبیر میشود که زنها هم مثل مردها در حالت ارگاسم به انزال میرسند.گاهی هم در موقع ارگاسم مایعی با فشار زیاداز پیشابراه خارج میشود.تجزیه این ماده در آزمایشگاه نشان دادکه این ماده ادرار نبوده و همان ترشحات غدد داخل پیشابراه است.
 شدت ارگاسم به عامل ایجاد کننده آن بستگی دارد.معمولا" سکس دهانی به ارگاسم کامل منجرمیشود.هرچه شدت ارگاسم بیشتر باشد زن زودتر قابلیت تحریک جنسی مجدد خواهدداشت.
 زمان تحریک پذیری جنسی نیز در زنان متفاوت است.عده ای بهنگام تخمک گذاری(روزچهاردهم دوره ماهانه)وعده ای هم در ایام قاعدگی بیشترین میل جنسی را دارند.گروه اخیر بیشترین تنش جنسی را در ایام خونریزی ماهیانه دارند.
 وضعیت انجام نزدیکی نیز نقش مهمی در ارگاسم خانمها دارد.معمولا" در حالتی که زن در بالا باشد بعلت زاویه ورود آلت مرد به واژن و برخورد آن با دیواره قدامی بهتر باعث ارگاسم میشود.نزدیکی ازپشت در حالت سجده یا در کنارهم بعلت تماس مناسب نوک آلت مرد با پیشابراه زن از مناسبترین حالتهای نزدیکی برای رسیدن به ارگاسم میباشد.
 شرایط روحی نیز عامل مهمی در احساس رضایت جنسی و رسیدن به ارگاسم محسوب میشود.گاهی حتی چند جمله عاشقانه و محبت آمیز میتواند باعث ارگاسم شود!


نويسنده : شاپرک


انزال پس گرد چیست؟

یک مشکل مردانه آن هم انزال پس گرد که دراین بخش به عوامل بروز این مشکل و راه حل آن اشاره می شود.

ادامه مطلب...

 


نويسنده : شاپرک


لیلی و مجنون واقعی...

گاهی زن مجنون می شود …

و مرد لیلی …!!!

خنده های روی لبانشان را ببین!!

 
ما و مجنون درس عشق از یک ادیب آموختیم


او به واقع گشت عاشق ما به واقع سوختیم


نويسنده : شاپرک


مرد واقعی...


نويسنده : شاپرک


روحت شاد..


نويسنده : شاپرک


خیال پردازی جنسی و مشکلات آن

همه انسانها در وجودشان کم و بیش، به خیالپردازی جنسی فکر می کنند که در واقع همان بروز احساسات و شهوت طبیعی نهفته در وجود هر انسان است. درجه ی آن بستگی به سن، جنیس، قدرت تخیّل و سابقه ی رابطه ی جنسی هر فرد دارد.

 هر کسی به نوعی در تخیّلات، در حین نزدیکی به این توّهمات و رویاها می پردازد. بعضی در سکس یک رویه ثابت را پیش گرفته و تا آخر همانطور می مانند، و در مقابل برخی، دائماً به چگونگی و زیباتر بودن این رابطه فکر می کنند و در خیالات خود به دنبال لذّتی جدید و تنوع بیشتر در نزدیکی می پردازند. حرکات متنوع  و شهوت در یک نزدیکی، نه تنها هیجان سکس را بالا می برد، بلکه باعث برقراری صمیمیت بیشتری در زندگی زناشویی نیز می شود.

فواید خیالپردازی جنسی:

کاهش استرس، نگرانی و اضطراب

افزایش هیجانات طی سکس

تنوع در روش و چگونگی نزدیکی در زندگی زناشویی

سکس خیالی چیست؟

خیالپردازی جنسی در ضمیر ناخودآگاه ما شکل می گیرد، قدرت تخیّل سکس، رابطه ی مستقیم با میزان شهوت هر شخص دارد که در زنان این امر بیشتر است.

بیشتر زنان طی یک سکس خیالی، ارضاء می شوند و به آرامش درونی می رسند.

رویای سکس و میل به نزدیکی، برخواسته از حالات درونی ماست، بطوری که گاهی آنقدر فکر و ذهن ما درگیر می کند که خود سبب مشکلات درونی و روحی می شود، در این حالت اگر این شهوت و هوس ارضاء نشود، موجب استرس و پریشانی و نهایتاً احساس حقارت و عدم اعتماد به نفس در شخص خواهد شد.

آیا رویاپردازی در مورد سکس ضرر دارد؟

متأسفانه اگر در این خیالات از حدود خود خارج شده و فراتر رویم، سبب بروز مشکلاتی ناخواسته می شود، بطور مثال، یک مرد آنقدر غرق در هوس و میل جنسی می شود که حتّی دوست دارد با همجنس خود ارتباط داشته باشد، در مورد زن نیز همین طور، تمایل به برقراری ارتباط با یک زن دارد که متأسفانه نهایتاً تنها با  همجنس بازی ارضاء می شوند. یا زنی متأهل آنقدر شهوت جنسی او بالاست که ناخودآگاه به سکس با کسی غیر از شوهر خود فکر می کند، که در نتیجه ی آن دائماً عذاب وجدان دارد که با این میل، به شوهر خود خیانت می کند. می بینید در صورت عدم کنترل این شهوت و سکس خیالی، باعث ایجاد وضعیتی می شود که شخص ناخودآگاه گرفتار عذاب وجدان و گناه می شود. به مرور زمان وی، خود را موجودی منحرف و بی مصرف در اجتماع می بیند. این افکار تبدیل به عقده های روحی می شود که ناخواسته با احساس حقارت، موجب اختلافاتی در روابط اجتماعی و زناشویی وی می شود.

چطور می شود این حس را کنترل کرد؟

1-     به منشاء و عمق این حس آگاه شوید

این خود شما هستید که می توانید تشخیص دهید، آیا این هوس و شهوت، تنها به دلیل زیاده روی میل درونی شما ایجاد شده است یا فقط یک میل ذاتی و مفید برای تقویت و لذّت بیشتر از سکس است. این توّهمات، خیال و هوس درباره ی سکس درون هر انسان، طبیعیست، بنابراین از وجود آن در ذهن خود احساس شرم و خجالت نکنید. اگر این افکار، موجب آزردگی خاطرتان شده است، بهتر است در درون خود جستجو کنید و عامل آن را پیدا کنید، بطور مثال، آیا قبلاً سکسی ناموفق یا آزار جنسی داشتید؟ در این صورت جهت فکر و رویای شما در سکس بسوی خلاف پیش می رود و منجر به معضلات جنسی خواهد شد

2-  میل و هوس جنسی خود را قبول کنید

اینکه بخواهید دست از این رویاپردازی و هوس بردارید، چاره ی کار نیست، بلکه این فراموشی ظاهری موجب ایجاد استرس و اضطراب های درونی می گردد، بدانید و پبذیرید که بیشتر مردم اطراف شما هم این حس و شهوت و رویاپردازی را دارند و بیشترشان هم فردی منحرف و فاسد در اجتماع، نیستند!

3- افراط نکنید و قدرت تصوّر صحیح و بهتری را در ذهن خود پرورش دهید.

بهتر است در حین این رویا به روابطی معقول و طبیعی فکر کنید نه به روابط یا حالاتی که ممکن است به جسم یا روح شما لطمه وارد کند. بهتر است به یک سکس زیبا و دلنشینی که قبلاً تجربه کردید فکر کنید و از آن لذّت ببرید.

به رویایی فکر کنید که دست یافتنی و واقعی باشد نه خیالی، در غیر اینصورت به دلیل عدم دسترسی و ارضاء در آن رویا، استرس و اضطراب تمام وجود شما را در برمی گیرد، اگر تا کنون این اشتباه را کرده اید، می توانید با ورزشی منظّم و اصلاح هوسهای خود به رویاهایی واقعی، از پریشانی و عقده های حقارت درونی رهایی یابید. سعی کنید در خیالاتتان خود واقعیتان باشید نه اینکه در نقش یک شخصیت خارجی دیگر باشید  و خود را جای او بگذارید!

4- شاید مجبورید این حس را خاموش کنید!

اگر می بینید که نمی توانید سکس خیالی و میل جنسی خود را کنترل کرده، یا با روشی افراطی پیش می روید، بهتر است بجای این کار به سکس عملی بپردازید تا در حین آن شاید بخشی از رویاهای شما و شهوت شما ارضاء شود. به این صورت تمام عقده و انرژی خود را صرف یک سکس حقیقی و واقعی کرده اید نه خیالات واهی.

البته کنترل این حس، نیاز به زمان و اراده شما دارد، امّا همواره به یاد داشته باشید که اگر این حسّ خیال پردازی سکس را در جهت غیر افراطی و واقعی پیش ببرید، خود سبب احساس خوشنودی و آرامش درونی می شود و به این صورت از این تصوّرات خیالی و بکارگیری آن در سکس واقعی، نهایت لذّت را می برید


نويسنده : شاپرک


آیا تا بحال به محل آمیزش فکرکرده اید؟

اتاق خواب خصوصی ترین محل خانه است .

اما این بدان معنانیست كه آمیزش لزوماً بایستی در اتاق خواب صورت بگیرد . محل انجام آمیزش می تواند در ایجاد یك رابطه بهتر، موثرتر لذت بخش تر، حتی متنوع تر نقش مهمی را ایفا نماید . شما معمولاً بایستی اتاق خوابتان را بر طبق فانتزیهای جنسی تان تزئین نمائید . برای برقراری آمیزش با كیفیت بالا می توان نكات زیر را در نظر گرفت :

1- هر از چند گاهی محل انجام آمیزش را تغییر دهید . این مكان می تواند صرفاً محدود به اتاق خواب نبوده و در مكانهای دیگر منزل نیز انجام شود . این به شرطیست كه مكان مورد نظر آرامش و امنیت داشته باشد . گاهی انجام آمیزش برروی یك كاناپه راحت كه در سالن پذیرایی خانه می باشد بسیار لذت بخش تر از مجلل ترین تختخوابهاست .

2- اتاق خوابتان را در بهترین قسمت منزلتان انتخاب نمائید به نحویكه هیچ مكان دیگری به آن مشرف نباشد .

3- حتماً برای اتاق خوابتان قفل و كلید جداگانه داشته باشید و به افراد دیگر اجازه ندهید كه بدون اجازه شما وارد آن شوند .

4- اتاق خوابتان را بسیار جذاب و زیباتزئین نمائید و سعی كنید حتی المقدور و تا جائیكه امكانات مالی شما اجازه می دهد هر از چند گاهی دكوراسیون و رنگ آن را تغییر دهید .

5- تختخوابتان را طوری تزئین كنید كه مركز توجه قرار گیرد .

6- رطوبت و دمای اتاق خواب بایستی مناسب باشد .

7- تخت یا رختخواب شما بایستی همواره راحت و پاكیزه باشد .

8- رنگ اتاق خوابتان را از رنگهای آرام بخشی مثل آبی و سفید و صورتی انتخاب كنید . اگر به رنگهای گرمتر علاقه مندید رنگهائی مثل نارنجی یا قرمز عنابی بسیار رویائی هستند .

9- آویختن پرده های كافی و زیبا با رنگ های صورتی، نارنجی، یا قرمز ( به تناسب رنگ اتاق و دكوراسیون آن ) علاوه بر حفظ خلوت شما به مهیج ترین شدن اتاق خواب شمانیز كمك می كنند .

10- بهتر است نور اتاق خواب شدید و مستقیم نباشد . ترجیحاً از آباژورها یا لامپهایی كم نور با نور ملایم قرمز استفاده كنید .نورپردازیی كه فضائی به رنگ غروب خورشید ایجاد می نمائید مناسب به نظر می رسد . استفاده از شمع های معطر علاوه براینكه فضای رومانتیكی ایجاد می كند هوارا نیز عطر آگین می نماید

11- حتماً آیینه بزرگ و قدی در اتاق خوابتان تعبیه نمائید .

12- هرگز لباسهایتان را به در و دیوار اتاق خواب آویزان نكنید و از آن به جای انباری خانه استفاده نكنید .

13- سعی كنید فضای اتاق خواب بسیار مرتب و جالب توجه باشید .
14- وسایلی نظیر تلویزیون كامپیوتر و یا وسایل كارتان را از اتاق خواب خارج كنید . فراموش نكنید كه شما در دفتركارتان نمی خوابید و قرار نیست در اتاق خوابتان وظایف حرفه ایتان را انجام دهید و یا به سرگرمی های تلویزیونی بپردازید
15- حمام و دستشوئی در اتاق خواب وجود داشته باشد امكانات زیر را در اتاق خوابتان تعبیه نمائید
وسایل كامل آرایش و عطریات انواع لباسهای خواب و لباسهای زیر دستمالها و نوارهای بهداشتی وسایل آرایش مو و ملحفه های تمیز


نويسنده : شاپرک


بزرگترین نقطه ضعف خانوم ها!!

کدومتون میدونه که چیه؟؟ چه عاملیه که باعث میشه در تمام مراحل زندگی زنان، تاثیر نامطلوبی به واسطه اون گذاشته بشه؟؟ متاسفانه تنها در کشورهای سنتی گرا این عامل شدیداً قدرت داره ..این عامل چیزی نیست جز یک تفکر ساده ولی مسموم! تفکری که مثل یک پیچک دور زن رو میگیره و به آرامی وی رو خفه میکنه. اینکه یک زن نمی تواند بتنهایی موفق شود و احتیاج به یک تکیه گاه دارد!! یک تفکر باطل و کاملاً غلط… شما به هرچی دختر ایرانیه نگاه کنین…

مغز همشون رو چند تا کلمه داره ویران میکنه..شوهر، عشق ، کسی که تا ابد کنارت بمونه!! تمام زنهای ایرانی زندگیشون رو دارن تو این خط خلاصه میکنن.متاسفانه پایداری هم ندارن! یعنی تا یکم تصمیم میگیرن عوض بشن زِبیخ گند میزنن تو اوضاع! ایندفعه از اونور بام می افتن پایین و اصلاً این مطالب رو پوچ میبینن و تمامش رو از ذهنشون پاک میکنن! ایندفعه میشن یه موجود نچسب که مغزش یخ بسته ! متاسفانه این تفکر باعث شده که زنان ایرانی هرچقدر هم که پیشرفت میکنند باز هم می خواهند که کسی آنها را خوشبخت کند! آنها همش تو فکر این هستند که یک نفر بیابد و بار این زندگی را برایشان بدوش بکشد! خانمها خودتون مقصرید..شما فکر میکنین سنگینی جهان برایتان زیاد است! شما تکیه گاه میخواهید ولی حاضر نیستید که ستون باشید. متاسفانه باید بگم راندمان عملیتون
افتضاحه! اکثراً زنان ایرانی خودشون رو یه نهال میبینن که داره یه طوفان رو تحمل میکنه ، منتظر یه داربسته که بیاد تا بتونه بهش تکیه بده!! خدا بگم چیکارتون کنه..بعضی هاتون هم یکم احساس میکنین که مثل اینکه قضیه مشکل داره ولی نمی دونین جریان چیه! درنتیجه شوت میکنین زیر داربست و میگین داربست میخوام چیکار؟ ..خودم مثل شیر وایمیستم جلوش…آقا باده هم ایکی ثانیه میاد زرتی نهال و ریشه و هرچی هست و نیست رو عینهو ماست میکنه می اندازه دور!!..خانمهای عزیز..لطف کنید این طرزفکر دراماتیک مامان بزرگاتون رو بریزین دور و محض رضای خدا یه ذره محکم باشین.در کتاب پیامبر و دیوانه ، اثر جبران خلیل جبران چند عبارت وجود داره که خوندش رو بهمتون توصیه میکنم.شما باید این تفکر رو جایگزین کنین.فقط دو بند از این عبارتهاش رو براتون میگم..
۱-زن و شوهر همچون ستون های یک معبد هستند که سقف را نگه میدارند ولی وزنی به دوش هم نمی اندازند
۲-از نان خود به هم بدهید اما هرکدام برای خود نانی داشته باشید..
بقیه اش رو برید بخونین و توروخدا یکم روش فکر کنید.شما فقط منتظرین که یه نفر بیاد و سنگینی شما رو تحمل کنه ولی اصلاً فکر نمیکنین اون در قبال اینکار از شما امتیاز می خواد. این افکار خاله هاتون رو هم بریزین دور که اگه عاشقه باید اینکارو انجام بده ! تو رو خدا بس کنین دیگه .یکم محکم باشین . مطمئن باشین اگه اینجوری بود به شما وانت می دادند نه شوهر!! شما باید بپذیرین که دوران اشتراک تموم شده! وقتی که مردی خرج زنش رو میده در واقع داره ازش آزادی خرید میکنه! اون مثلاُ قراره از شما محافظت کنه ولی در واقع شما رو صاحب

میشه! تو کلتون بکنین که اولین شرط آزادی اینه که دستتون تو جیب خودتون باشه.چرا روی مرد حساب میشه؟چون اون داره صورت حساب رو می پردازه!قدرت پول داره بحساب قدرت اون نوشته میشه! اصلاً روتون میشه واسه پول تو جیبی و خرج خونه هی پیشش دست دراز کنین؟بعد هم دو هزارتا جواب پس بدین که با پول قبلی چیکار کردین!! در سراسر دنیا زنها دارن کار میکنن.از تو رستوران گرفته تا توی راکتورهای اتمی، فقط توی این کشورهای سنتی گرای بی در و پیکرو بی صاحب میبینی که زنها چتربازی هم زندگی میکنن! در نتیجه آزادی نمیتونن داشته باشن.اونهایی هم که شاغل هستند باز در جهت اتینا شاغل هستند !! خانومها چرا همش معانی رو غلط تفسیر میکنین؟ جمله مالِ من و مالِ تو نداره دیگه مرد! بابا مرد بخدا! الان زندگی تو هزاره جدید حساب کتاب داره…بگیرین چی میگم.از نان خود بیکدیگر بدهید ولی هرکدام نان جداگانه داشته باشید. این اولین شرطه آزادیه : روی پای خود بودن. شما دنیای نوین می خواین ولی نمی خواین خودتون رو باهاش وفق بدین؟ مگه میشه همچین چیزی؟ اولین شرط زندگی در دنیای امروز اینه:خودت مسؤل ساخت زندگیت هستی. حالا بیام دوباره نظر خواهی رو باز کنم ببینم یه مشت شاعر نوشتن :آه ..ای دل..دوران عشق سپری شد! عاشقی مرد!…کوفت !! بخدا دارم خودمو کنترل میکنم که داد نزنم!………پوف…عزیز من عاشقی نمرده! ولی دوران اینکه تو مسؤل زندگیت نباشی تموم شده.هر فرد ۲ راه جلوی پاش داره.یا اینکه کسی مسؤل زندگیت باشه و در مقابلش باید آزادیت رو بهش بدی و یا مسؤل زندگیت باشی و هزینه آزادیت رو هم بپردازی..لوس بازی هم در نیارین!فلسفه مفت هم ننویسین چون حد وسط نداره…این مسائل هیچ ربطی هم به عاشقی یک فرد خود مسؤل نداره..میگیرین چی میگم ؟نداره..نداره..نداره..


نويسنده : شاپرک


خواسته های جنسی زنان

این بخش ویزه افراد متاهل است و آشنایی با خواسته های جنسی زنان از همسرشان در این بخش گنجانده شده است تا راهی باشد برای بهبود روابط عاطفی و جنسی.

1- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند. برای تحریک همسرشان وقت صرف می کنند و به او فرصت می دهند تا شعله ی شهوتش به آرامی روشن شود.

2- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند. آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از نزدیکی به زن احساس محبوبیت و امنیت می دهد.

3- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند. هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و او را شعله ور سازد.

4- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید.

5- مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند. فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای همسرش در موهای سرش لذت نبرد !

6- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند. زنها در پروسه آمادگی برای نزدیکی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده عملیات جنسی شوند.

7 – مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.

 

8- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند . یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود.

 

9- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.

 

10- مردهایی که به همسرشان وفادارند .فراموش نکنید اگر همسرتان حس کند تنها شریک لحظه های لذت تان است ،تلاش بیشتری برای لذت بردن مضاعف شما می کند.


نويسنده : شاپرک


راه های بهبود بوی بد دستگاه تناسلی آقایان

بوی دستگاه تناسلی آقایان اگر خیلی تند و ناخوشایند باشد می تواند مانعی اجتماعی و جنسی به شمار رود. خوشبختانه، راه هایی برای کاهش این بوی تند وجود دارد. این بو را می توان از طریق نظافت
و پوشیدن لباس های مناسب تا حد زیادی برطرف کرد.
اگر می خواهید همسرتان را جذب خودتان کنید، یا سر کار با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر شوید به نکته هایی که در این مقاله آورده ایم خوب عمل کنید.
قدم اول:
باید بدانید که کمی بو برای دستگاه تناسلی طبیعی و سالم است. درواقع، غدد عرق در دستگاه تناسلی ترکیباتی بدون بو به نام فرومون ترشح می کنند که جنس مخالف را جذب می کند. پس کمی از این بو برای زندگی جنسیتان لازم و ضروری است!
قدم دوم:
برای کم کردن شدت بوی ناخوشایند، سعی کنید هر روز دوش بگیرید و دستگاه تناسلیتان را به طور کامل با آب و صابون شستشو دهید. اینکار عرق ها، سلول های مرده و موادزائدی که آنجا جمع شده و بوی ناخوشایند ایجاد می کند را از بین می برد.
قدم سوم:
شلوارها و لباس زیر راحت بپوشید. لباس های تنگ باعث می شود که دستگاه تناسلیتان بیشتر عرق کند و بوی بیشتری تولید شود.
قدم چهارم:
لباس زیرتان را با مواد خوشبو کننده شستشو دهید. اگر کارتان سخت است و فعالیت فیزیکی زیادی می برد یا جایی می خواهید بروید که فعالیتتان زیاد است مثلاً یک مهمانی، از قبل به لباس زیرتان عطر یا پودر خوشبو کننده بزنید.
قدم پنجم:
یکبار در ماه موهای زائد اطراف دستگاه تناسلی را اصلاح کنید. اینکار از عرق کردن بیش از حد این ناحیه جلوگیری می کند.
قدم ششم:
رابطه جنسی ایمن داشته باشید. موقع سکس حتماً از کاندوم استفاده کنید. اینکار احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی را کاهش می دهد و بیماری های مقاربتی یکی از عوامل ایجاد بوی بد دستگاه تناسلی هستند.
قدم هفتم:
بوی سرتاسر بدنتان را بهبود بخشید. بوی تند ناحیه تناسلی اگر با بوی زیربغل همراه شود واقعاً ناخوشایندتر می شود.


نويسنده : شاپرک


صیغه موقت چیست؟

صیغه موقت چیست و چه آدابی دارد؟


نويسنده : شاپرک


پرده بکارت

دانستنی هایی در مورد پرده بکارت!


نويسنده : شاپرک


علت خشکی واژن؟؟

به چه علت واژن خشک میشود و راه جلوگیری از خشکی واژن چیست؟


نويسنده : شاپرک


عوارض ساپورت پوشیدن برای خانم ها

عوارض ساپورت پوشیدن برای خانم ها چیست؟؟!!

ادامه مطلب...


نويسنده : شاپرک


زود انزالی و راه های مقابله با آن

پاسخ: به نظر می‌رسد که شما دو مشکل را توضیح دادید : یک مشکل، بیشتر دوام آوردن قبل از انزال است، و دیگری کمک به شریک جنسیتان برای به اوج رسیدن. اولاً، به اوج رسیدن یک پاسخ اکتسابی است. افراد یاد می گیرند که چه نوعی از محرک ها و تماس ها، بطور موثر آنها را به اوج لذت جنسی می‌رساند.  فکر کنید که چه چیزی باعث  پاسخ دهی سریع شما شده و شما را تحریک کرده، پس انواع دیگر تماس و تحریک را در نظر بگیرید ( آهسته تر ، نرم تر، سریعتر ، وغیره)؛ این تنوع می‌تواند لذت جدید را ایجاد کند و شاید به تاخیر افتادن اوج لذت جنسی خودکار، کمک کند.


برخی مردان شاید به دلیل خود ارضایی اینطور یاد گرفته باشند که به سرعت به اوج لذت جنسی برسند. در عین حال بسیاری از مردان می خواهند که لذت خود و همسرشان را از لحاظ  زمانی افزایش دهند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه بیشتر دوام بیاورید، باید مدت زمانی را که برای بر انگیختگی صرف می کنید ، افزایش دهید.


می‌توانید از روش " توقف – شروع " استفاده کنید. برای مثال وقتی که احساس می کنید به نقطه اوج نزدیک می‌شوید، دست بکشید، و هیچ کاری انجام ندهید، یا همدیگر را نگه دارید، تا زمانی که احساس انزال فروکش کند. سپس دوباره شروع کنید و وقتی حس کردید به انزال نزدیک می‌شوید، دوباره بایستید.  احتمالا چند بار باید سعی کنید تا مهارت لازم را پیدا کنید ، اما تمام عمرتان را نباید صرف تمرین و درست کردن آن بکنید. می‌توانید به همسر خود بگویید که لازم است حرکات خود را برای لحظه‌ای آهسته کرده و متوقف شود ، سعی کنید که وی روی شما باشد و عمل آمیزش را انجام دهید و هر بار  برای چند ثانیه استراحت کنید.


مشکل دوم در مورد احساس وظیفه ای  است که شما برای کمک به همسرتان، برای رسیدن به اوج لذت دارید. شاید افزایش گفتگو با همسرتان ، در طول آمیزش به شما کمک کند. آیا تا بحال در مورد آنچه می‌خواهید،  با وی صحبت کرده اید؟ آیا تا بحال از وی پرسیده اید که چه می‌خواهد؟ شما نمی‌توانید ذهن وی را بخوانید (او هم نمی‌تواند ذهن شما را بخواند) و شاید پاسخ های وی شما را غافلگیر کند. با گفتگو و دانستن خواسته های یکدیگر ،  می‌توانید تجربیات جنسی هر دو نفر را تقویت کنید. یک راه شروع گفتگو، شاید خواندن در مورد حالت های جدید، تکنیک ها و روش ها  با هم باشد.

افزایش میزان دوام به صبر و تمرین نیاز دارد و خوشبختانه این پیشنهاد ها به شما و شریکتان در رسیدن به درجه های بالاتر کمک می‌کند.


نويسنده : شاپرک


گوشه ای از مراسم عزاداری محرم

ادامه مطلب...


نويسنده : شاپرک


چرا همسرم حلقه ازدواجمان را دست نمیکند؟
مدتی است که من ازدواج کرده ام و با همسرم مشکل خاصی نداریم. اما یک مشکل کوچک مرا به شدت آزار می دهد. اینکه شوهرم حلقه ازدواجمان را دست نمی کند. البته این را دیده ام که سه چهارم مردهای متاهل حلقه دستشان نمی کنند همچنین می دانم که در فرهنگ و مذهب ما استفاده از طلا برای آقایان مناسب نیست. اما برایم سوال است که چرا همسرم با وجود اینکه کارش، یک کار یدی نیست حلقه ازدواجمان را دست نمی کند؟ شاید با این کارش می خواهد به همه نشان دهد که هنوز مجرد است. شاید هم یکی از نشانه های خیانت و بی وفایی به همسر باشد.
خانم منر مشاور خانواده و مدیر بخش مشاوره سایت ام اس ان پاسخ می دهد:
 ابتدا این را بگویم که دلایلی را که گفتی شامل همه مردان نمی شود و همه مردهای متاهلی که حلقه شان را دست نمی کنند بی وفا، و خیانت کار نیستند و نمی خواهند به اطرافیان نشان دهند که هنوز مجرد هستند
.

به نظر من، چقدر خوب است افراد را با توجه به قابلیت ها و شایستگی هایشان بسنجیم نه با یک حلقه ازدواج. به خاطر داشته باش که حلقه ازدواج یک نماد است نه یک وسیله برای اعلام کردن ازدواج به اطرافیان. حلقه ازدواج به راحتی قابل درآوردن و افتادن است بنابراین برای آقایان که در بیرون از منزل کار می کنند و دقتشان به میزان دقت خانم ها نمی رسد، قدرت نگه داری و محافظت از آن کمی سخت است.


نويسنده : شاپرک


درخواست های همسرانه

درخواست های همسرانه

این دستورات مختص به زوج خاصی نیست; اینها ده چیزی است که تعداد بسیار زیادی از همسران از شوهرانشان می خواهند. توجه کنید اینها خواسته های آنهاست نه نیاز زوجی شان. از لحاظ فردی هرکسی مسئول نیاز های عاطفی خویش است و باید آنها را پر کند. اما ما معتقدیم ۴ نیاز روحی اساسی وجود دارد: «نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن»، «نیاز به تعلق داشتن»، «نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود» و «نیاز به آزادی» و اما خواسته های همسرتان از شما: …

۱) هر روز به او بگویید که دوستش دارید : هر کسی دوست دارد تایید شود و بداند که اطرافیان او را دوست دارند. بهترین راه برای تایید همسرتان (که برایش بسیار مهم است) اینست که خیلی ساده هر روز به او بگویید دوستش دارید. گاهی دستانش را بفشارید و این جمله را زمانی که شما را بدرقه میکند بگویید.

۲) درک کردن و بخشش داشتن: روزهایی هست که همسرتان اشتباهاتی انجام دهد و یا کمتر به شما رسیدگی کند. همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ کس کامل نیست. در این مواقع خواسته همسرتان این است که او را درک کنید و او خود را سزاوار بخشش شما می داند. بدانید که هیچ رابطه ای بدون بخشش دوام ندارد.

۳) گفتگو کنید: نگذارید کار به جایی برسد که هیچ حرفی با همسرتان نداشته باشید درباره بچه ها کارتان و حتی آب و هوا با هم صحبت کنید.چرا که گفتگو نکردن اولین جرقه های یک رابطه سرد است.

۴) وقتی برای همسر و فرزندانتان اختصاص دهید: این زمان به دست شما محقق می شود و باید کیفیت با هم بودن را بالا ببرید یعنی تمام طرح ها و برنامه های آن روز را به میل آنها هماهنگ کنید. فقط خالی کردن برنامه روزانه برای با هم بودن کافی نیست بلکه باید برای این زمان برنامه ریزی کنید و به خود ثابت کنید که برای عزیزترین های زندگی تان عشق و احترام قائلید.

۵) بیشتر بگویید بله به جای نه : عادت به منفی نگری و مخلفت شما را از عزیزانتان دور میکند. سعی کنید در برابر بعضی خواسته ها نه نگویید. با گفتن همین کلمه ساده «بله» همسرتان را متعجب و خوشحال کنید.

۶ ) خوب گوش دهید: همسرتان را با این مهارت می توانید عاشق تر کنید. همسر شما فقط گوش های شما را برای شنیدن نمی خواهد بلکه باید با قلبتان به او گوش دهید و او را بفهمید.

۷) دلبستگی و مهربانی: چقدر در طول روز به همسرتان می گویید لطفا یا متشکرم یا اورا می بوسید. متاسفانه بعضی از زوجین فراموش می کنند با هم مهربان باشند و این کلید موفقیت را در زندگی از دست می دهند.

۸ ) بعضی از وظایف خانه و کودک را با هم تقسیم کنید : یکی از مهمترین دعواهای زناشویی بر سر همین مسئله جزئی است. خرده کاری های خانه و بچه ها تنها مسائل همسرتان نیستند چه خوب است کمی غرور و سبقه خانودگی خود را کنار بگذارید و با این کار زندگی شیرین تری داشته باشید. شاید اوائل سخت باشد اما خود کم کم معجزه اندک کمک به همسر را خواهید دید.

۹ ) اوغات فراغت و برنامه ریزی : اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید. این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه ها، شما، خانه و.. نباشد. بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته های شخصی اش برسد.

۱۰ ) به او سفارش کنید و خود نیز مراقب سلامت روحی و جسمی خودتان باشید:

 

 

بساری از مردان مراقب سلامتی خود نیستند و این برای همسرانشان مشکل بوجود می آورد و این افراد به سلامتی طرف مقبل هم اهمیت نمی دهند ولی بخاطر داشته باشد همسرتان نمی تواند مدام دنبال شما باشد. چرا که او عشق شما و همسر شماست نه مادرتان و خود نیاز به توجه دارد; پس به سلامتی خود و او اهمیت دهید.


نويسنده : شاپرک


آیا استفاده از داروهای تقویت میل جنسی مفید است؟

به مسایل روان‌شناختی و نوع ارتباط زوجین با یکدیگر و محیط پیرامون آنها مرتبط است. زوجینی که برای گفت‌وگو و ارتباط کلامی با یکدیگر وقت نمی‌گذارند؛

 

همسری که به همه چیز اعم از کار و تحصیل و مخارج زندگی فکر می‌کند اما در ذهن پرمشغله خود، جایی برای ارتباط بهتر و صمیمی‌تر با شریک زندگی خود باز نکرده است؛ بی‌توجهی به آراستگی و ظاهر برای جلب بیشتر همسر، روابط زناشویی یکنواخت و کسالت‌بار و کوتاه، تبدیل شدن روابط زناشویی لذت‌بخش به حربه‌ای برای انتقام‌گیری و قدرت‌نمایی، ابتلا به درجات خفیف تا شدید افسردگی، اضطراب، انواع و اقسام فشارها و تنش‌های عصبی، ابتلا به اختلال‌‌های جنسی همزمان دیگر، مصرف برخی داروها ، اختلال‌‌های هورمونی مانند کمبود تستوسترون، افزایش مرضی پرولاکتین، اختلال‌‌های غده تیرویید، ناهماهنگی زوجین در روابط زناشویی، اشباع ذایقه جنسی در بیرون از منزل ، از طریق استمناء، سایبر سکس و تماشای فیلم‌ها و تصاویر جنسی از جمله علل و عواملی است که به کاهش میل جنسی منجر می‌شود.


بدیهی است بدون توجه به این علل یا سایر علل احتمالی دیگر نمی‌توان بی‌میلی جنسی را صرفا با مصرف دارو یا برخی رژیم‌های غذایی خاص افزایش داد. افزون بر اینکه برخی داروها که در بازار با هدف تقویت میل جنسی تبلیغ می‌شوند، عوارضی دارند که ممکن است سلامت فرد را به طور جدی به خطر بیندازد و مصرف خودسرانه و بی‌رویه آنها به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. از این رو در صورتی که احساس می‌کنید میل جنسی شما در مقایسه با گذشته به طور محسوسی کاهش یافته، باید به پزشک یا مشاور مراجعه کنید تا با بررسی همه‌‌جانبه علل آن شناسایی و درمان شود.

نويسنده : شاپرک


مهمترین مطالبی که نوچوانان باید در رابطه جنسی بدانند

مهمترین مطالبی که نوجوانان باید درمورد رابطه جنسی بدانند

برای نوجوانان، فکر کردن به رابطه جنسی خیلی سخت است. چیزهای زیادی برای فکر کردن به آن وجود دارد، چیزهای زیادی هست که نگرانش هستند، و خیلی چیزها ممکن است خوب پیش نرود. چه فعالیت جنسی داشته باشید و چه نداشته باشید، دانستن واقعیت های موجود درمورد اینکه رابطه جنسی چیست، اهمیت خیلی زیادی دارد.

 

 


نويسنده : شاپرک


پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج

۹/۹۹ درصد از زوج‌هایی که استفاده از قرص‌های ترکیبی را برای جلوگیری از بارداری انتخاب کرده‌اند و از آن به طور منظم و درست استفاده می‌کنند در طول یک سال از بارداری ناخواسته مصون بوده‌اند…

بهترین و مطمئن‌ترین روش پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج استفاده از قرص‌های خوراکی جلوگیری از بارداری است. این قرص‌ها خود به سه دسته تقسیم‌بندی می‌گردند:

• منو فازیک (تک مرحله‌ای) :  میزان هورمون‌های استروژن و پروژسترون در تمام قرص‌ها یکسان می‌باشد. قرص‌های LD وHD در این گروه قرار دارند.

• دی فازیک (دو مرحله‌ای): میزان هورمون‌های استروژن و پروژسترون در دو مرحله تغییر می‌کند.

• تری فازیک (سه مرحله‌ای): میزان هورمون‌های استروژن و پروژسترون در سه مرحله به تدریج افزایش می‌یابد.

بسته‌بندی قرص‌های ترکیبی نیز دو گونه است؛ ۲۱ عددی و ۲۸ عددی.

قرص کاملا موثر و بی‌خطر و بازگشت‌پذیر است. قرص علاوه بر خاصیت جلوگیری از بارداری چند اثر بهداشتی عمده دارد:

کاهش احتمال ابتلا به سرطان جسم رحم و سرطان تخمدان، محافظت در برابر بیماری‌هایی چون بیماری التهابی لگن خاصره و بیماری‌های خوش‌خیم پستان، محافظت در مقابل کم‌خونی به علت کم شدن حجم خون عادت ماهانه زن، کاهش میزان بروز بارداری‌‌های خارج از رحم، منظم‌تر شدن عادت ماهانه و کاهش دردهای این دوران، کمک به درمان جوش‌های صورت، کاهش بروز کیست‌های تخمدانی، افزایش تراکم استخوان‌ها، جلوگیری از بروز تصلب شرایین (آترواسکلروز) و بهبود آرتریت روماتویید. علاوه بر این، از جمله مزایای چشمگیر قرص‌های ضد بارداری آن است که خوردن قرص بدون ارتباط با عمل جنسی است و به همین دلیل جزو معدود روش‌هایی است که مردم در استفاده از آن احساس ناراحتی نمی‌کنند.

در بعضی موارد به تعادل هورمونی در بدن خانم‌ها کمک می‌کند و باعث بهبود شرایط جسمی ‌و روحی در آنان می‌گردد. و اما نکته مهم اینکه: در مواردی اثر قرص‌های خوراکی جلوگیری از بارداری کاهش یافته و باید از یک روش مکمل دیگر جلوگیری از بارداری استفاده گردد.

این موارد شامل: بعضی از داروها مانند داروهای ضدتشنج، ضدسل، ضدقارچ، خواب‌آور، آنتی‌بیوتیک‌ها و آرام‌بخش‌ها است. اسهال و استفراغ شدید نیز اثربخشی قرص‌ها را کاهش می‌دهد و باید از روش دیگر جلوگیری از بارداری استفاده گردد. ضمنا قرص‌های ترکیبی حجم شیر مادر را کم می‌کند بنابراین زنان شیرده در ۶ ماهه اول بعد از زایمان نباید از این قرص‌ها استفاده کنند.


نويسنده : شاپرک


فیلم های مستهجن در روابط همسران چه نقشی دارند؟

در بحث تجویز تماشای فیلمهای جنسی برای زوجینی كه یكی از همسران یا هر دو به سردمزاجی و بیمیلی جنسی مبتلا هستند…
دیدگاههای متفاوتی وجود دارد اما از نظر اینجانب، تماشای فیلمهایی كه با تصاویر جنسی همراهند، ممكن است در برخی موارد خاص در كوتاهمدت موجب تحریك جنسی شود اما در درازمدت به عللی كه به آن اشاره میكنم به از هم گسیختگی روابط زناشویی میانجامد:

 

• كاهش اعتماد به نفس: تماشای فیلمهای جنسی با توجه به رفتارهای اغراقآمیز بازیگران کمکم باعث میشود زوجین درباره طبیعیبودن عملكرد جنسی خود دچار تردید شوند و خود را بسیار ضعیفتر از آنچه هستند، بپندارند و از روابط زناشویی بیش از گذشته فاصله بگیرند.

• مقایسه منفی: جذابیتهای اغراقآمیز و تصنعی چنین فیلمهایی گاهی باعث میشود جذابیتهای همسر، كمرنگ شده و با تشدید بیمیلی جنسی همسر، میزان فعالیت جنسی زوجین از مقدار فعلی نیز كمتر شود.

• تقلید: برخی رفتارهای بازیگران این فیلمها با وجود جذابیتهای بصری، گاه بسیار دردناك و آسیبزننده است و زوجین ناآگاه که سعی در تقلید از آن دارند، موجب بیرغبتی همسر به روابط زناشویی میشود.

• وابستگی: هرچند در ابتدای امر زوجین با قصد بهبود روابط فیمابین به تماشای چنین فیلمهایی مینشینند اما در ادامه، یكی از زوجین یا هر دو متوجه میشوند كه اگر در گذشته وقتی را برای با هم بودن صرف میكردند اكنون همه یا بخشی از آن وقت را برای دیدن انواع و اقسام فیلمهای مستهجن پر میكنند و به این ترتیب، فیلمهایی كه قرار بود باعث نزدیكی بیشتر زوجین به یكدیگر شود اكنون عاملی برای فاصله بیشتر آنها از یكدیگر شده است.

نويسنده : شاپرک


سنگین ترین گریم های سینمای ایران

هنرمندی هنرمندان سینمای کشور با گریم های دیدنی آنها دو چندان می شود. شما را به دیدن این گریم های سنگین دعوت می کنیم.


نويسنده : شاپرک


زاینده رود جانی دوباره گرفت


نويسنده : شاپرک


me & you

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

درخاست رمز نکنید



نويسنده : شاپرک


تسلیت

هفتاد و دو سینه سرخ هجرت کردند
با سَروَرِ آفتاب بیعت کردند
رفتند و به دریای ابد پیوستند
چون رود، به اصلِ خویش رجعت کردند


نويسنده : شاپرک


اسید پاشی در اصفهان

ادامه مطلب...


نويسنده : شاپرک


کنترل غریزه جنسی؟؟؟

چگونه غریزه جنسی خود را کنترل کنیم؟؟

 


نويسنده : شاپرک


جنون جنسی در کمین نوجوانان!؟
نويسنده : شاپرک


پرسش و پاسخ به مشکلات ناحیه تناسلی زنان و مردان

پرسش و پاسخ به مشکلات ناحیه تناسلی زنان و مردان

 

ناحیه‌ٔ تناسلی انسان معمولاً چند لایه پوشش دارد. بنابراین طبیعی است که گرما و رطوبت جمع شده در آنجا ایجاد خارش کند.

- تحریک ناحیه‌ٔ تناسلی  نشانهٔ چیست؟پوست پوست است، چه در صورت یا دست باشد، و چه در اندام‌های تناسلی....


نويسنده : شاپرک


خیلی جالبه حتما امتحان کنید


نويسنده : شاپرک


اکثر پسر ها تو زمستون...

خخخخخخ


نويسنده : شاپرک


هشت سنت غلط برای ازدواج

1مهریه سنگین
  پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) آن را منسوخ کرد. پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله) از یک خانواده‌ی اعیانی است. خانواده‌ی پیغمبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، تقریباً اعیانی‌ترین خانواده‌ی قریش بودند. خود ایشان هم که رئیس و رهبر این جامعه است. چه اشکالی داشت دختر به آن خوبی که بهترین دختران عالم است و خدای متعال او را «سیدة النّساء العالمین» قرار داد «مِن الاَوّلینَ و الآخِرین»، با بهترین پسرهای عالم که مولای متقیان است می‌خواهند ازدواج کنند، مهریه‌ی ایشان زیاد باشد؟ چرا ایشان آمدند و این مهریه‌ی کم را قرار دادند که اسمش «مَهرُ السُّنَّة» است.
خطبه‌ی عقد ۱۳۷۴/۲/۲۸
 
مهریه هر چه کمتر باشد، به طبیعت ازدواج نزدیکتر است، چون طبیعت ازدواج معامله که نیست، خرید و فروش که نیست، اجاره دادن که نیست، زندگی دو انسان است. این ارتباطی به مسائل مالی ندارد. ولی شارع مقدس یک مهریه‌ای را معین کرده که باید یک چیزی باشد. اما نباید سنگین باشد. بایستی عادی باشد جوری باشد که همه بتوانند انجام دهند.
خطبه‌ی عقد ۱۳۷۴/۵/۱۸
 
بعضی خیال می‌کنند مهریه‌ی سنگین به حفظ پیوند زناشویی کمک می‌کند. این خطاست. اشتباه است. اگر خدای ناکرده این زن و شوهر نااهل باشند، مهریه‌ی سنگین هیچ معجزه‌ای نمی‌تواند بکند.
خطبه‌ی عقد ۱۳۷۵/۵/۱۱
 
بعضی از خانواده‌های طرف عروس می‌گویند که ما مهریه‌ی آن‌قدر بالا نمی‌خواهیم ولی خانواده‌ی داماد برای پز دادن و تفاخر می‌گویند نه نمی‌شود! چند میلیون یا فلان‌قدر. خب اینها همه دوری از اسلام است. هیچ کس با مهریه‌ی بالا خوشبخت نشد. این‌هایی که خیال می‌کنند اگر مهریه نباشد ازدواج دخترشان متزلزل خواهد شد، ‌ این‌ها اشتباه می‌کنند. ازدواج اگر چنان‌چه با محبت بود، ‌ با وضعیت درست بود، بی‌مهریه هم متزلزل نمی‌شود. ولی اگر چنان‌چه بر مبنای خباثت و زرنگی و کلاهبرداری و فریب و این چیزها بود، مهریه هر چقدر هم که زیاد باشد، مرد بدجنس زورگو، کاری خواهد کرد که بتواند از زیر بار این مهریه هم فرار کند.
خطبه‌ی عقد ۱۳۷۵/۹/۴
 
ادامه مطلب...


نويسنده : شاپرک


جملاتی که همسران در مواقع حساس باید بگویند...

 

۲۵اگه ناز کرد ! نازشو به قیمت گرون بخر!

۲۶اگه اخم کرد بهش بگو : اخم نکن , زشت می شی!

۲۷اگه گریه کرد ، دسپاچه نشو ! فقط نوازشش کن!

۲۸اگه گفت : تو خیلی بدیبگو : عوضش تو خیلی خوبی !

۲۹اگه گفت : تو زشتی! بگو عوضش تو خوشگلی! 

۳۰اگه بازم گفت : زشتیبهش بگو : زیبایی مرد در عقل اونه!

۳۱هر وقت بهت شک کرد، با صداقت و مهربانی اطمینانش را جلب کن!

۳۲)  اگه گفت: «تو منو دوست نداری!»، بلافاصله بهش بگو: « به اندازه دنیا دوستت دارم »!

۳۳اگه گفت : من بدبختم که با تو ازدواج کردم ! بلافاصله به او بگو : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم!

۳۴اگه گفت : دلم گرفته تو این خونهبگو : در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم تو آسمونا میگردونمت !

۳۵اگه گفت : از دست بچه ها خسته شدم! بگو : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری ! ازت متشکرم !

۳۶)  اگه باهات قهر کرد ! بگو : قهرت هم مثل مهرت قشنگه ! 

۳۷اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد ، فقط شنونده خوبی باش! دفاع نکن!

۳۸اگه گفت : من خواستگارای زیادی داشتم ! با لبخند بگو : پس من خیلی آدم خوش شانسی  هستم که تو رو به چنگ آوردم!


!

 

 

 ادامه مطلب...


نويسنده : شاپرک


مسائل جنسی و فرمایشات ائمه

بسم الله الرحمن الرحیم 

اگه میخواید بچه دار شید ، به توصیه ی معصومین (ع) خیلی دقت کنید. زمان و شرایط منعقد شدن نطفه خیلی روی کودک اثر داره که با هم مرور میکنیم ...

حضرت محمد ( ص ) ميفرمايند : « چون كسي خواهد كه با زن خود جماع كند به روش مرغان به نزد او نرود ، بلكه اول با او دستبازي و خوش طبعي كند و بعد از آن جماع كند » ..................

بقیه در ادامه


نويسنده : شاپرک


خوشبختی

خوشبختي از آن كسي است كه در فضاي "شكرگزاري" زندگي كند
چه دنيا به كامش باشد چه نباشد.
چه آن زمان كه ميدود و نميرسد
و چه آن زمان كه گامي برنداشته خود را درمقصد مي بيند.
چرا كه خوشبختي چيزي جز آرامش نيست.
لحظه هایتان آرام.
روزهایتان خدایی و پرازمعجزه


نويسنده : شاپرک


همیشه لازم نیست

همیشه لازم نیست چهره ای زیبا داشته باشی
یا صدایی دلنشین
همین که قلبت زیبا باشد
قلبت زیبا ببیند، کافیست
داشتن قلبی زیبا تا اندازه ای خاص هست
که بتوانی خیلی ها را مجذوب خود کنی …


نويسنده : شاپرک


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد